Sticky

Bespaar op je abonnement door Vodafone en Ziggo te combineren

Bespaar op je abonnement door Vodafone en Ziggo te combineren
Reputatie 7
Verdubbel je mobiele internetdata, krijg iedere maand 5 euro korting op je mobiele abonnement, kijk bijvoorbeeld gratis Ziggo Sport Totaal en beveilig je apparaten met de gratis Safe Online XL. Daarom combineer je Vodafone met Ziggo.

Nog geen Vodafone, maar wil je wel weten wat voor jou de mogelijkheden zijn? Laat hier een berichtje achter en je ontvangt meer info via onze moderators. Je leest hier wat je dan allemaal van ons krijgt:

Dubbele data
Iedere maand wordt de mobiele databundel van alle Vodafone Start, Smart, Scherp, Red en Black abonnementen op jouw adres verdubbeld. En dat voor het hele gezin.


5 euro korting per maand
Iedere maand € 5,- korting op elk particulier Vodafone Smart, Red en Black abonnement op jouw adres.


Gratis extra TV pakket
Ziggo Sport Totaal: Volg alles met de Formule 1, Spaans en Engels voetbal op maar liefst 6 kanalen
Ziggo Kids: Disney Junior, Pebble TV, Baby TV, Nick Toons & Cartoon Network
Movies & Series L: Heel veel films en complete seizoenen van topseries waaronder de exclusieve HBO-films en series.


Safe Online XL
Beveilig gratis tot 20 apparaten met het gratis Veilig online pakket. Dit werkt op Android smartphones en tablet, laptops en desktops.


Heb jij een internetabonnement bij Ziggo van minimaal 30 Mbit/s? Maar heb je nog geen Vodafone en wil je op de hoogte blijven wat voor jou de mogelijkheden zijn? Laat dan een berichtje achter en je ontvangt meer info via één van onze Community moderators.


Gerelateerde onderwerpen:
Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?
Zenderlijst Ziggo GO in de war? Lees hier de oplossing!
icon

Best beantwoord door Evert 30 november 2018, 23:41

Hoi @Jan H.,

Smart abonnementen (dus geen Start) zijn oude abonnementen die niet meer leverbaar zijn en volgens mij is Black dat ook. Of dat is een zakelijk abonnement.

De Red abonnementen zijn soort van de nieuwe Smart en Red abonnementen, vandaar dat daar nu alleen nog de korting te krijgen is bij de Red abonnementen.

Groet,
Evert

Bekijk origineel

6 Reacties

De extra's gelden nu ook bij een Internet Only abonnement. Maar hoe kun je daar het extra tv pakket bij ontvangen? Je hebt dan immers geen mediabox.
Reputatie 4
Badge
Komt er ook een combi-aanbieding voor mensen die alleen tv afnemen maar ook Vodafone hebben?
Naar aanleiding van deze mail heb ik een vraag: er wordt hierin geschreven: "Iedere maand € 5,- korting op elk particulier Vodafone Smart, Red en Black abonnement op jouw adres" maar als ik mijn abonnement wil aanpassen en een Vodafone erbij wilt afsluiten dan kom ik alleen maar de korting op een Red abonnement tegen. Waar gaat het dan fout?
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Jan H.,

Smart abonnementen (dus geen Start) zijn oude abonnementen die niet meer leverbaar zijn en volgens mij is Black dat ook. Of dat is een zakelijk abonnement.

De Red abonnementen zijn soort van de nieuwe Smart en Red abonnementen, vandaar dat daar nu alleen nog de korting te krijgen is bij de Red abonnementen.

Groet,
Evert
So I have a few questions pertaining to this topic.

1) What is the time frame to see the "double data" show up on a merged account. (mine has been merged for almost 48 hours now and it still showing the base amount of data only.

2) I have TV with my service plan but don't use the boxes provided. I only use ZiggoGO to watch the television part of my contract. After merging and selecting that I want the Movies L (HBO series and such) I get the email telling me it's activated. Yet, when I go into ZiggoGO and try to watch any of the series it tells me I need a seperate subscription to do so. What am I missing and how can I resolve this?


Thanks,

Jaazu
Reputatie 7
Badge +25
Hi Jaazu,

Normally you'll get a text message from Vodafone within a week after the start date of your contract, so I think you have to wait a little longer.

It can take 72 hours before the systems of Ziggo Go are updated. So it should work tomorrow. If not, try to logout and then login again.

Regards,
Evert

Reageer