Hey all,
Het klopt dat een deel van onze klanten een dergelijke brief/mail van ons krijgt.
Er zijn momenteel honderden pakket-samenstellingen, doordat er nog veel klanten zijn met een oud abonnement. Om hier iets meer gelijkheid in te maken, worden er een aantal abonnementen omgezet naar nieuwe abonnementen.
In veel van de gevallen zullen de verschillen in prijs miniem zijn, of gaan ze gepaard met een uitbreiding van services. In bovenstaande voorbeelden zien we echter dat de diensten gelijk blijven, terwijl de kosten stijgen. Is dat raar? Ja, dat voelt zeker raar.
Nu is het wel belangrijk om te beseffen dat klanten waarbij dit gebeurt doorgaans een aantal jaren dezelfde diensten hebben gehad als andere klanten, maar hier minder voor betaald hebben. Dit stopt dan nu.
Ook raad ik aan om altijd even scherp te kijken naar je eigen abonnement. Zeker met deze wijziging.
Zo kom ik er heel vaak achter, wanneer ik een klant spreek, dat er dingen in het abonnement zitten die de klant niet gebruikt.
Heb je bijvoorbeeld Ziggo Movies en Series XL, maar kijk je helemaal niet naar de extra zenders die in dit abonnement zitten en heb je daarnaast gratis Movies en Series L, kan je het XL abonnement dus opzeggen (scheelt maar liefst 11,95 per maand!).
Mochten er mensen zijn die behoefte hebben samen met mij even te kijken naar de optimale abonnement-samenstelling, hoor ik het graag :-).