Hallo,
Tijdens de black Friday dagen een abbo afgesloten bij ziggo...mooie aanbieding.
Overstap prima geregeld en 27 December zou de monteur komen.
Helaas door prive omstandigheden aan onze kant de afspraak moeten verzetten naar 28 December.
Weer prima geregeld.
Monteur komt,gaat aan de slag en....de kabel die uit de muur komt is te kort.
Monteur heeft alles geprobeerd maar het wilde niet lukken.
De monteur heeft contact met Ziggo en moet een afspraak met BAM maken.
En daar gaat het fout ...de monteur maakt een afspraak voor 2 Januari met prioriteit 2 waar het prioriteit 1 had moeten zijn of vice versa.
De BAM komt langs...1 persoon en die constateerd dat er gegraven moet worden.
" Ik zal wel de kabel even doortrekken ", en tot mijn verbazing wil hij de kabel door de brievenbus !!!, ja u leest het goed...de brievenbus heen trekken.
Lijkt mij toch heel duidelijk dat ik daar voor bedankt heb.
Aangezien mijn abbo bij tele2 ten einde liep heb ik wel toegestemd om het via het lucht rooster te doen.
3 Januari 2e monteur van ziggo gekomen om alsnog alles te instaleren en het werkt allemaal naar behoren,maar nog steeds met de kabel door het rooster.
Probleem dat nu speelt is dat Ziggo mij verteld dat ik het met BAM moet regelen, en BAM zegt Ziggo moet een afspraak met prio 1 voor u maken zodat er meerdere personen van de BAM kunnen komen.
Wie heeft nu gelijk,ik weet het niet meer.
Maar ik vind het hoogst irritant dat ik al bijna 4 weken met een kabel door mijn lucht rooster zit.
Ik hoop dat ik hier het antwoord vind.
Groet,
Gerrie