Engelgeer

Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

BAM of Ziggo ?

Hallo,

Tijdens de black Friday dagen een abbo afgesloten bij ziggo...mooie aanbieding.
Overstap prima geregeld en 27 December zou de monteur komen.
Helaas door prive omstandigheden aan onze kant de afspraak moeten verzetten naar 28 December.
Weer prima geregeld.
Monteur komt,gaat aan de slag en....de kabel die uit de muur komt is te kort.
Monteur heeft alles geprobeerd maar het wilde niet lukken.
De monteur heeft contact met Ziggo en moet een afspraak met BAM maken.
En daar gaat het fout ...de monteur maakt een afspraak voor 2 Januari met prioriteit 2 waar het prioriteit 1 had moeten zijn of vice versa.
De BAM komt langs...1 persoon en die constateerd dat er gegraven moet worden.
" Ik zal wel de kabel even doortrekken ", en tot mijn verbazing wil hij de kabel door de brievenbus !!!, ja u leest het goed...de brievenbus heen trekken.
Lijkt mij toch heel duidelijk dat ik daar voor bedankt heb.
Aangezien mijn abbo bij tele2 ten einde liep heb ik wel toegestemd om het via het lucht rooster te doen.
3 Januari 2e monteur van ziggo gekomen om alsnog alles te instaleren en het werkt allemaal naar behoren,maar nog steeds met de kabel door het rooster.






Probleem dat nu speelt is dat Ziggo mij verteld dat ik het met BAM moet regelen, en BAM zegt Ziggo moet een afspraak met prio 1 voor u maken zodat er meerdere personen van de BAM kunnen komen.

Wie heeft nu gelijk,ik weet het niet meer.
Maar ik vind het hoogst irritant dat ik al bijna 4 weken met een kabel door mijn lucht rooster zit.
Ik hoop dat ik hier het antwoord vind.

Groet,

Gerrie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Update,

Eindelijk eindelijk geen kabel door het luchtrooster meer.
Bam is vandaag geweest,waren met een uurtje klaar.
Alles werkt en ziet er netjes uit.Tegels niet supermooi terug gelegd in de tuin,maar dat fix ik in de zomer wel.Ben blij dat het eindelijk achter de rug is.

Iedereen bedankt voor de reacties en met name Folkert voor het oppakken van dit probleem.

Thanks,

Gerrie

Bekijk in context

17 Reacties 17
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De meest bijzondere wijze van een kabelverbinding met Ziggo die ik ooit gezien heb, maar deze bijzondere situatie moet niet te lang duren, dan lijkt de lol er wel van af.

Ik heb je probleem bij een Ziggo moderator weggelegd, zij kunnen zeer effectief zijn en zullen morgen reageren, zij zijn actief op werkdagen.
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Kun je nagaan hoe het door de brievenbus eruit had gezien, wat ik achteraf wel hilarisch vond by the way :grinning:
Maar inderdaad...het duurt al te lang.
Bedankt voor je reactie...

Groet,

Gerrie
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Je kan dit ook positief zien: De kabel is nu in ieder geval lang genoeg... :wink:

Maar alle gekheid opzij schuivend, moet dit natuurlijk wel goed worden opgelost en dan zou het fijn zijn als men het AOP niet zo hoog plaatst ... :nerd:
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Update...

Gisteren met klantenservice gebeld.De beste dame snapte er geen snars van.Ze begreep maar niet dat ik geen instalatie monteur van ziggo nodig heb, maar een afspraak met een BAM monteur.
Wat schetst mijn verbazing...een afspraak met een ziggo instalatie monteur voor maandag 5 februari om een storing te verhelpen...zucht:thinking:
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Goedemorgen Gerrie (Ziggo-moedeloos)

Dit is zeker niet standaard! Een noodvoorziening is een noodvoorziening, maar dit moet natuurlijk niet te lang duren. Zoals je zelf al aangeeft lijkt mij de monteur van 5 februari ook geen oplossing. Graag check ik het dossier maar daar heb ik je gegevens voor nodig.

Stuur mij een privébrecht met je adresgegevens, dan pak ik dit verder voor je op.

Door op mijn naam te klikken kun je mij eenvoudig een privébericht sturen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ziggo-moedeloos

Veel succes gewenst en houdt ons SVP op de hoogte van de vorderingen?
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dank je wel....zal ik doen.

Folkert van ziggo heeft het opgepakt...daar maar even op wachten.
Word vervolgd...:grinning:
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Engelgeer, bedankt dat ik je even kon bellen.

Vanmiddag heb ik contact gehad met de BAM. Voor reparatie van je huisaansluiting moet onder een plaat worden gegraven. Omdat het grondwater erg hoog staat is dat nu niet te doen en wacht de BAM tot het grondwater is gezakt. Een andere optie is om in diezelfde plaat een groef de slijpen en alsnog de kabel naar binnen te voeren. Het streven is om het herstel binnen de aangegeven tijd te herstellen, en het is wachten tot BAM een afspraak met je maakt.

Dat dit niet eerder naar je is gecommuniceerd is natuurlijk wel een verbeterpuntje. :blush:

Als ik iets voor je kan doen, mag je mij altijd via een privébericht benaderen.
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Folkert,

Nogmaals bedankt.
Ik heb de afspraak voor maandag afgezegd.
Nou...in ieder geval rolt het balletje weer.
Nu maar hopen dat de BAM er een beetje vaart achter zet.

Groet,

Gerrie
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Update,

Bijna 2 weken verder,nog steeds geen BAM telefoontje gehad.
Geduld wordt wel op de proef gesteld...als ik alles van te voren had geweten...:thinking: :thinking: :thinking:

Groet,

Gerrie
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Dan kan Folkert Ziggo hier nog eens naar kijken.:relaxed:
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Engelgeer
Ik heb zojuist contact gehad met de aannemer. Je wordt vandaag gebeld voor een afspraak. Omdat het grondwater nog erg hoog staat, nemen ze ook een waterpomp mee.

Hou je telefoon in de gaten. :blush:
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Afspraak gemaakt...wat mij betreft gaan ze zwemmen,als het maar gefixed word ?

Bedankt voor de aandacht Folkert

Groet,

Gerrie
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Heel graag gedaan! Laat je ons weten hoe de afspraak is gegaan? We zijn namelijk erg benieuwd of alles goed werkt met je eigen aansluiting nadat de noodkabel eindelijk uit het luchtrooster is verwijderd.
Engelgeer
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Update,

Eindelijk eindelijk geen kabel door het luchtrooster meer.
Bam is vandaag geweest,waren met een uurtje klaar.
Alles werkt en ziet er netjes uit.Tegels niet supermooi terug gelegd in de tuin,maar dat fix ik in de zomer wel.Ben blij dat het eindelijk achter de rug is.

Iedereen bedankt voor de reacties en met name Folkert voor het oppakken van dit probleem.

Thanks,

Gerrie
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Top, veel kijk/internet plezier gewenst met je mooiere situatie.:relaxed:
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Goedemorgen ,

Erg fijn dat de tijdelijke kabel uit je luchtrooster is gehaald en dat je nu een eigen aansluiting hebt. Deze zomer moet je dus nog even de handen uit de mouwen steken voordat je van de zon kan genieten.

Heel erg bedankt voor je update en het compliment. :blush:

Omdat alles is afgerond, sluit ik dit topic.

Uitgelicht topic