j.velden88

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische incasso werkt niet. Bijna anderhalf jaar aan het kloten om het werkend te krijgen

ik ben al vanaf augustus 2017 bezig om de automatische incasso werkend te krijgen en elke keer krijg ik toch weer betaalverzoeken binnen via de mail.
Elke keer weer moet ik dan de eerstvolgende factuur nog betalen en dan zou de automatische incasso weer werken, maar verrassing hij heeft nog geen 1 x gewerkt ben er helemaal klaar mee!
Volgens mijn ziggo en ook volgens de helpdesk heb ik automatische incasso maar toch krijg ik telkens betaalverzoeken via IDeal
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi j.velden88, welkom hier.

Al anderhalf jaar hiermee bezig? Jeetje, wat ontzettend lang en dat lijkt me ook onnodig. Ik zie dat er naar aanleiding van dit topic contact is opgenomen en dat alles in de systemen goed is gezet. Ik heb het nog even gecheckt en het staat nu goed. Goed nieuws dus! Houd je ons hier op de hoogte na de volgende factuur?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Een klusje voor een moderator. Als medeklant kunnen we weinig doen. Ze komen hier morgen of overmorgen wel langs.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi j.velden88, welkom hier.

Al anderhalf jaar hiermee bezig? Jeetje, wat ontzettend lang en dat lijkt me ook onnodig. Ik zie dat er naar aanleiding van dit topic contact is opgenomen en dat alles in de systemen goed is gezet. Ik heb het nog even gecheckt en het staat nu goed. Goed nieuws dus! Houd je ons hier op de hoogte na de volgende factuur?
j.velden88
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja dat verhaal ken ik vort wel zeggen ze elke keer. Bij mijn instellingen en ook bij die van jullie staat dat ik automatische incasso heb maar er wordt niks automatisch geïncasseerd.
j.velden88
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oh en er is na dit topic nog geen contact opgenomen dat heb ik zelf gedaan voordat ik hier ben begonnen. was UPC maar gebleven nooit geen problemen mee gehad!
Verwijderd account
Niet van toepassing
j.velden88 wrote:
oh en er is na dit topic nog geen contact opgenomen dat heb ik zelf gedaan voordat ik hier ben begonnen. was UPC maar gebleven nooit geen problemen mee gehad!

Het is upc ?

Uitgelicht topic