1
Vraag
2
Reacties
evertpieters

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement: oplossing gezocht

L.S.
Ik heb een vrij duur abonnement ca. 85 euro p/m, daar bij zit ook wel telefoon, daarnaast heb ik ook een vodofone mobiel abonnement.
Ergens is het een beetje dubbel,omdat ik door vodofone ook extras van Ziggo krijg. Ik zou graag een wat eenvoudiger abonnement willen met wel voldoende internet power, maar niet zoveel zenders. Ik kan dit nergens vinden in Ziggo, moet ik dit telefonisch gaan vragen of weten jullie een passende oplossing of mogelijkheid.? bedankt alvast
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Evert,

Dit is een community waar klanten elkaar helpen 🙂 Wij kunnen je hier dus niet mee helpen, aangezien we niet in de systemen van Ziggo kunnen kijken. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met Ziggo via de chat. Die chat is 24/7 open en meestal geen lange wachttijden 🙂 Daar kunnen ze vast wel iets regelen en als je jezelf wil voorbereiden, kun je ook hier even een kijkje nemen wat allemaal mogelijk is.

Groet,
De andere Evert 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Evert,

Dit is een community waar klanten elkaar helpen 🙂 Wij kunnen je hier dus niet mee helpen, aangezien we niet in de systemen van Ziggo kunnen kijken. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met Ziggo via de chat. Die chat is 24/7 open en meestal geen lange wachttijden 🙂 Daar kunnen ze vast wel iets regelen en als je jezelf wil voorbereiden, kun je ook hier even een kijkje nemen wat allemaal mogelijk is.

Groet,
De andere Evert 😉
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op onze Community, evertpieters. Heb je inmiddels al contact opgenomen om het over je abonnement te hebben? Als je nog ergens vragen over hebt dan horen we het hier graag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic