Vraag

Aanvraag versnellen


Goedemorgen, wilde ik vragen of het mogelijk is te versnellen het vrijgeven signaal....??


2 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Het makkelijkst is chatten voor direct contact met Ziggo voor dit persoonlijke probleem.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen voorbijkomen in ieder topic, dus dat kan nog wel even duren.

Je kunt contact opnemen met Ziggo via de chat of op een andere manier op de contactpagina beschreven.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Reputatie 4
Hi Ksenia, welkom op de Ziggo Community. Als ik het goed begrijp wil je je abonnement eerder bij ons in laten gaan. Klopt dat? Dat kan ik voor je regelen. Als je me een privébericht stuurt met daarin de gewenste ingangsdatum en je iban-nummer, ga ik er mee aan de slag.

Vergeet je niet zelf je opzegging te regelen bij je huidige provider?

Reageer