Beste leden en ziggo medewerkers.
Wij staan op het punt om te gaan verhuizen naar een nieuwbouw woning. Ziggo gaat met ons mee naar het nieuwe adres, als het goed is is dat allemaal geregeld.
Ik heb in mijn nieuwe woning alleen geen aansluitpunt op mijn groene cai kabel zitten, die hangt nog los zonder iets eraan in de meterkast.
Na gebeld te hebben met een medewerker werd ons verteld dat wij uit onze huidige woning alles mee moeten nemen, ook het aansluitpunt.
Maar ik kan haast niet geloven dat ik die echt mee moet nemen. Mijn modem en horizon box natuurlijk wel, maar het aansluitpunt... ?
De nieuwe bewoners die ons huidige huis gekocht hebben, die kunnen dan savonds geen tv kijken.
Zit de medewerker er naast of moet ik echt het aansluitpunt uit mijn huidige woning schroeven en in de nieuwe woning installeren? Ik kan het allemaal zelf installeren, maar kan me alleen niet voorstellen dat het zo hoort te gaan.
Hoor graag hoe jullie hier over denken