Beste Ziggo,
Ik wil even mijn ongenoegen nogmaals met u hier delen, daar ik tot twee keer aan toe een formulier online heb ingevuld en tot op heden nog steeds geen reactie hebben mogen ontvangen!
Ik ben een klant bij u van ruim 20 jaar vermoed ik.
Ik heb op dit moment een pakket bij u bellen binnen eu onbeperkt oude regeling, tv basis pakket met Ci module en internet start van 50 mb.
De kosten die ik hiervoor betaal is op dit moment rond de 63 euro maandelijks!
Het probleem ligt met name op de snelheid 50 mb, ik merk dat dit erg laag is met de huidige gebruik in huis.
Heb hiervoor contact gehad met u collega van de week, kort samengevat de snelheid word verhoogd naar 200 mb, en de onbeperkt EU oude regeling zal na 6 maanden komen te vervallen!
Jammer genoeg was dit niet wat ik wou maar wou een ieder geval de snelheid proberen.
U collega heeft het e.e.a. geregeld en een bevestigingsmail is verstuurd!
Hier begon gelijk ook de fout, mijn Ci module zou omgeruild worden voor een media box, en de ci module zou verstuurd moeten worden.
Hierop gelijk de afdeling gebeld en aangegeven dat dit niet de bedoeling was, helaas was dit niet meer mogelijk de media box zou verstuurd worden en zodra deze binnen was moest ik het aansluiten en vervolgens weer terugsturen om de 200 mb snelheid te kunnen krijgen.
Al met al zou dit 4 januari 2019 in gaan, nu zitten we op 4 januari geen media box te bekennen, geen mail dat het verstuurd is, hierdoor is de herroepingsrecht van 14 dagen gelijk naar 7 dagen vermoedelijk.
Ik moet zeggen had nooit problemen met ziggo, maar na deze debacel sta ik op het punt om mijn abb stop te zetten en over te gaan naar T mobile of Online.
Daar worden de combinatie abb aangeboden voor 42 euro i.p.v. 63 euro.
Ik stel het op prijs dat u klacht afdeling contact opneemt wat nu de stand van zaken is, en wat voor compromis u nu gaat sluiten.
Ik wacht hopelijk zo snel mogelijk u reactie af, u hebt mijn mobiel nummer.
met vriendelijk groet
Yuri