1
Vraag
2
Reageer en help mee
Cebbes66

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

20 jaar lid UPC/Ziggo klacht ingediend twee weken geleden geen reactie

Beste Ziggo,

Ik wil even mijn ongenoegen nogmaals met u hier delen, daar ik tot twee keer aan toe een formulier online heb ingevuld en tot op heden nog steeds geen reactie hebben mogen ontvangen!

Ik ben een klant bij u van ruim 20 jaar vermoed ik.
Ik heb op dit moment een pakket bij u bellen binnen eu onbeperkt oude regeling, tv basis pakket met Ci module en internet start van 50 mb.

De kosten die ik hiervoor betaal is op dit moment rond de 63 euro maandelijks!

Het probleem ligt met name op de snelheid 50 mb, ik merk dat dit erg laag is met de huidige gebruik in huis.

Heb hiervoor contact gehad met u collega van de week, kort samengevat de snelheid word verhoogd naar 200 mb, en de onbeperkt EU oude regeling zal na 6 maanden komen te vervallen!
Jammer genoeg was dit niet wat ik wou maar wou een ieder geval de snelheid proberen.

U collega heeft het e.e.a. geregeld en een bevestigingsmail is verstuurd!
Hier begon gelijk ook de fout, mijn Ci module zou omgeruild worden voor een media box, en de ci module zou verstuurd moeten worden.
Hierop gelijk de afdeling gebeld en aangegeven dat dit niet de bedoeling was, helaas was dit niet meer mogelijk de media box zou verstuurd worden en zodra deze binnen was moest ik het aansluiten en vervolgens weer terugsturen om de 200 mb snelheid te kunnen krijgen.
Al met al zou dit 4 januari 2019 in gaan, nu zitten we op 4 januari geen media box te bekennen, geen mail dat het verstuurd is, hierdoor is de herroepingsrecht van 14 dagen gelijk naar 7 dagen vermoedelijk.

Ik moet zeggen had nooit problemen met ziggo, maar na deze debacel sta ik op het punt om mijn abb stop te zetten en over te gaan naar T mobile of Online.
Daar worden de combinatie abb aangeboden voor 42 euro i.p.v. 63 euro.

Ik stel het op prijs dat u klacht afdeling contact opneemt wat nu de stand van zaken is, en wat voor compromis u nu gaat sluiten.

Ik wacht hopelijk zo snel mogelijk u reactie af, u hebt mijn mobiel nummer.

met vriendelijk groet
Yuri
8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dit is een klant-helpt-klant forum. Moderators kijken wel mee, maar een reactie kan even duren. Als u onmiddellijk actie wilt kunt beter even de chat gebruiken (www.ziggo.nl/chat).
Cebbes66
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Jan F.

Bedankt voor je reactie, geweldig bedrijf zolang je niet in contact komt heb je er ook geen last van. Heb de chatlijn gesproken, de collega Ad, heeft het e.e.a. bekeken en gaf aan dat hij het in orde zou maken. ik zei nog zodra ik thuis kom van mijn werk zal ik de speedtest uitvoeren en als het niet naar 200 mb gaat annuleer ik alles. ik ga het regelen, nou wat denk inderdaad niets. eerst moet de foutieve aangevraagde mediabox geweigerd worden aan de deur zodra hij komt, en vervolgens moet er een nieuwe abb vorm aangevraagd worden en zodra de media box verwerkt is kan ik genieten van 200 mb. dus voorlopig zeker een week niets.. ik ga nu die chat lijn lastig vallen!!!! ik heb een ieder geval aangegeven dat ik er nu klaar mee ben en dat ik geheel zal overstappen naar T mobile of Online. scheelt me 25 euro in de maand. 50 mb nu naar 100 mb 62.50 euro nu naar 42 euro. klachten indienen helpt blijkbaar ook niet bij Ziggo.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Yuri, het spijt me dat de gewenste upgrade zo veel problemen en ergernis met zich mee brengt. Uit je verhaal begrijp ik dat de wijziging die je voor ogen had niet goed is ingevoerd door de eerste collega en sindsdien lopen we een beetje achter de feiten aan wat betreft het herstellen van deze fout.

Helaas kan ik op basis van het door jouw ingevulde (e-mail)adres in je profiel geen klantgegevens achterhalen dus ik kan onze administratie niet checken voor je. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen kun je me een privébericht sturen, stuur dan meteen je klantnummer mee. Gelukkig ben ik niet 24/7 aan het werk, dus ik zal niet altijd direct kunnen reageren.

Als mijn reactie al te laat is is het niet anders en wens ik je veel succes bij onze concurrenten.
mensfort

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde problem. Na 14 dagen kan ik Ziggo niet meer opzeggen. Dit lijkt een strategie te zijn.... vertraag de klant en wacht tot de 14 dagen voorbij zijn. Ik ga rechtsbijstand inschakelen, want dit is niet fatsoenlijk.

Andere discussies over dit onderwerp worden allemaal verwijderd, ze willen schijnbaar geen negatieve publiciteit hahaha... :nerd:
mensfort

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cebbes66 wrote:
Beste Ziggo,

Ik wil even mijn ongenoegen nogmaals met u hier delen, daar ik tot twee keer aan toe een formulier online heb ingevuld en tot op heden nog steeds geen reactie hebben mogen ontvangen!

Ik ben een klant bij u van ruim 20 jaar vermoed ik.
Ik heb op dit moment een pakket bij u bellen binnen eu onbeperkt oude regeling, tv basis pakket met Ci module en internet start van 50 mb.

De kosten die ik hiervoor betaal is op dit moment rond de 63 euro maandelijks!

Het probleem ligt met name op de snelheid 50 mb, ik merk dat dit erg laag is met de huidige gebruik in huis.

Heb hiervoor contact gehad met u collega van de week, kort samengevat de snelheid word verhoogd naar 200 mb, en de onbeperkt EU oude regeling zal na 6 maanden komen te vervallen!
Jammer genoeg was dit niet wat ik wou maar wou een ieder geval de snelheid proberen.

U collega heeft het e.e.a. geregeld en een bevestigingsmail is verstuurd!
Hier begon gelijk ook de fout, mijn Ci module zou omgeruild worden voor een media box, en de ci module zou verstuurd moeten worden.
Hierop gelijk de afdeling gebeld en aangegeven dat dit niet de bedoeling was, helaas was dit niet meer mogelijk de media box zou verstuurd worden en zodra deze binnen was moest ik het aansluiten en vervolgens weer terugsturen om de 200 mb snelheid te kunnen krijgen.
Al met al zou dit 4 januari 2019 in gaan, nu zitten we op 4 januari geen media box te bekennen, geen mail dat het verstuurd is, hierdoor is de herroepingsrecht van 14 dagen gelijk naar 7 dagen vermoedelijk.

Ik moet zeggen had nooit problemen met ziggo, maar na deze debacel sta ik op het punt om mijn abb stop te zetten en over te gaan naar T mobile of Online.
Daar worden de combinatie abb aangeboden voor 42 euro i.p.v. 63 euro.

Ik stel het op prijs dat u klacht afdeling contact opneemt wat nu de stand van zaken is, en wat voor compromis u nu gaat sluiten.

Ik wacht hopelijk zo snel mogelijk u reactie af, u hebt mijn mobiel nummer.

met vriendelijk groet
Yuri

Die gaan nooit terugbellen. Goed geprobeerd!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
mensfort wrote:
Ik heb hetzelfde problem. Na 14 dagen kan ik Ziggo niet meer opzeggen. Dit lijkt een strategie te zijn.... vertraag de klant en wacht tot de 14 dagen voorbij zijn. Ik ga rechtsbijstand inschakelen, want dit is niet fatsoenlijk.

Andere discussies over dit onderwerp worden allemaal verwijderd, ze willen schijnbaar geen negatieve publiciteit hahaha... :nerd:

Ik kan geen eerder topic van u vinden. Als u vindt dat er geen negatieve zaken kunnen worden gemeld, dan heeft u dit forum nog niet goed gelezen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
mensfort schreef: "Die gaan nooit terugbellen. Goed geprobeerd! "

Als je dit forum leest zie je dat Ziggo moderators zeer vasthoudend bezig zijn om problemen op te lossen en niet bezig met het verwijderen van topics die Ziggo niet goed uit zouden komen, deze blijven hier gewoon staan.

Alleen als er een persoonlijk probleem is wat niet algemeen is of inmiddels een oud antwoord bevat wat iemand de verkeerde kant opstuurt, dan worden deze verwijderd.

Eerst even lezen SVP voor je een oordeel veld.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
mensfort wrote:
Ik heb hetzelfde problem. Na 14 dagen kan ik Ziggo niet meer opzeggen. Dit lijkt een strategie te zijn.... vertraag de klant en wacht tot de 14 dagen voorbij zijn. Ik ga rechtsbijstand inschakelen, want dit is niet fatsoenlijk.

Andere discussies over dit onderwerp worden allemaal verwijderd, ze willen schijnbaar geen negatieve publiciteit hahaha... :nerd:


Hallo,

Om gebruik te maken van je herroepingsrecht moet je dat binnen 14 dagen doen na activering van je nieuwe diensten. Wanneer die activering bij ons vertraagd is, dan schuiven die 14 dagen gewoon mee. We zetten natuurlijk nooit iemand klem.

Ik zie dat je ons ook al hebt gebeld. Zijn er nog dingen die geregeld moeten worden? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer, klantnummer en een korte beschrijving wat er moet gebeuren, welke bestellingen je de afgelopen maand allemaal hebt gedaan (dit lijken er meerdere te zijn) en welk pakket je uiteindelijk wil hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic