Dan wordt het tijd dat hier wat technische andere klanten meekijken en dat een Ziggo moderator eens meekijkt, zij kunnen diep in het systeem en zijn zeer vasthoudend om een probleem te vinden.
Als je er nog zin in hebt, kun je dan alvast antwoorden geven op de vragen die ik hierboven had staan?
Zal ze hier nog een keer plaatsen:
De eerste tips, maar misschien heb je die ook al van de helpdesk gehad,
zet in instellingen automatisch schijfbeheer uit en stand by op hoog en 's-nachts.
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.
Heb je de box opgenomen in een thuisnetwerk of met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met het thuisnetwerk via de Mediabox XL.