Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

  • 12 maart 2018
  • 285 reacties
  • 116672 keer bekeken

Reputatie 7

Het Ziggo Community klantpanel is van alle markten thuis en test er flink op los. Firmware voor verschillende type modems, de nieuwste snufjes van de Ziggo GO app of de nieuwste firmware/apps van de Mediabox XL zijn hier een groot onderdeel van. Je vraagt je misschien af waarom je hier niks over terugvindt op de Community. Dat komt omdat deze testgroepen besloten zijn. Ieder lid van het klantpanel heeft namelijk een Non Disclosure Agreement ondertekend, oftewel een geheimhoudingsplicht.

Wat houdt het klantpanel in?
Naast je reguliere abonnement krijg je in de meeste gevallen een extra modem of mediabox die getest dient te worden. Vervolgens willen we natuurlijk graag van je weten hoe het apparaat werkt en wat er beter kan. Zo stomen we samen alle producten klaar zodat iedereen er gebruik van kan maken. Kortweg noemen we dit de producttesten. De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij ons klantpanel hebben we veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd. Daarnaast gebruiken we het panel ook om klantonderzoeken uit te voeren. Op deze manier weten we altijd wat er speelt om daar vervolgens op in te haken.

Wil jij ook testen?
Jouw mening telt! Ben jij een kritische klant die graag met ons de nieuwste apparatuur en software updates test? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken.

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.

Ben je al lid van het klantpanel of heb je je al aangemeld via e-mail? Dan hoef je de pop-up niet nogmaals in te vullen.

Heb je nog aanvullende vragen of is er nog iets helemaal duidelijk? Laat dan even een berichtje achter.


285 Reacties

Reputatie 7

Graag zou ik mij willen aan melden als tester voor de Ziggo Go App/Apple TV. Heb gelezen dat jullie hiervoor testers zoeken. Vriendelijke groet.

 

Lees even wat Dave hier boven al heeft geschreven. Dat helpt je verder!!

Reputatie 7

Graag zou ik mij willen aan melden als tester voor de Ziggo Go App/Apple TV. Heb gelezen dat jullie hiervoor testers zoeken. Vriendelijke groet.

 

Lees bovenstaand sticky topic door voor de regels.
 

En onderstaande link kan je aanmelden voor de product testen

 Hier kan je opgeven

 

Let op dit is aanmelding en hier wordt je uit geselecteerd. Je krijgt bericht als je lid wordt van het Klantpanel.

Reputatie 7

Graag zou ik mij willen aan melden als tester voor de Ziggo Go App/Apple TV. Heb gelezen dat jullie hiervoor testers zoeken. Vriendelijke groet.

 

Lees bovenstaand sticky topic door voor de regels.
 

En onderstaande link kan je aanmelden voor de product testen

 Hier kan je opgeven

 

Let op dit is aanmelding en hier wordt je uit geselecteerd. Je krijgt bericht als je lid wordt van het Klantpanel.

Dubbel… opletten 😁😉

Bedankt voor je tip dit heb ik nu gedaan 👍

Graag zou ik mij willen aan melden als tester voor de Ziggo Go App/Apple TV. Heb gelezen dat jullie hiervoor testers zoeken. Vriendelijke groet.

Reputatie 7

Graag zou ik mij willen aan melden als tester voor de Ziggo Go App/Apple TV. Heb gelezen dat jullie hiervoor testers zoeken. Vriendelijke groet.

Op dit moment zijn er geen testers meer voor nodig, jammer genoeg.
Aanmelden voor de product testen, hier kan je opgeven

Daarnaast is het niet toegestaan om de naam Ziggo in je profielnaam te voeren!

Reputatie 3

Net aangemeld. Doe al veel beta-testen dus wellicht kan ik me bij deze test nuttig maken. Ik hoor het graag.

Hallo,

 

Ik heb me opgegeven, maar per ongeluk mijn email verkeerd ingevuld.

Kunt u me helpen?

Badge +1

Ik ben al een tijdje lid (3 maanden). Maar heb nog nooit een aanbod gehad om iets te testen. Ik ben vooral geïnteresseerd in de internetdiensten. Enig idee waarom ik geen aanbiedingen krijg. Onze buren hebben bijv al wel onlangs reacties ontvangen om mee te doen met een proef 

Ik ben al een tijdje lid (3 maanden). Maar heb nog nooit een aanbod gehad om iets te testen. Ik ben vooral geïnteresseerd in de internetdiensten. Enig idee waarom ik geen aanbiedingen krijg. Onze buren hebben bijv al wel onlangs reacties ontvangen om mee te doen met een proef 

Het is afhankelijk van een hele berg varianten wie en waarom en waarvoor testers actief ingezet worden.

o.a. welke apparaat heb je al in huis en/of voor welke software de test is en wat er zo nodig verder aan apparatuur aanwezig is, hoeveel testers er nodig zijn en verdeeld over welke regio's zijn welke aantal testers nodig, soms over het hele land verdeeld, soms alleen oud-Ziggo of oud-UPC gebied.

In het eerste bericht van dit topic staat: “Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen?”

Als er duizenden mensen meer willen testen dan er nu nodig zijn, dan kan dat nog wel een flinke tijd duren of juist niet, als Ziggo ineens met heel veel mensen wil testen.

(Tussen mijn inschrijving bij het Ziggo panel, daarvoor al bij @Home klantenpanel, en de eerste software test zat bijna een jaar en pas 8 jaar later de eerste hardwaretest.)

Reageer