Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

  • 12 maart 2018
  • 285 reacties
  • 116684 keer bekeken

Reputatie 7

Het Ziggo Community klantpanel is van alle markten thuis en test er flink op los. Firmware voor verschillende type modems, de nieuwste snufjes van de Ziggo GO app of de nieuwste firmware/apps van de Mediabox XL zijn hier een groot onderdeel van. Je vraagt je misschien af waarom je hier niks over terugvindt op de Community. Dat komt omdat deze testgroepen besloten zijn. Ieder lid van het klantpanel heeft namelijk een Non Disclosure Agreement ondertekend, oftewel een geheimhoudingsplicht.

Wat houdt het klantpanel in?
Naast je reguliere abonnement krijg je in de meeste gevallen een extra modem of mediabox die getest dient te worden. Vervolgens willen we natuurlijk graag van je weten hoe het apparaat werkt en wat er beter kan. Zo stomen we samen alle producten klaar zodat iedereen er gebruik van kan maken. Kortweg noemen we dit de producttesten. De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij ons klantpanel hebben we veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd. Daarnaast gebruiken we het panel ook om klantonderzoeken uit te voeren. Op deze manier weten we altijd wat er speelt om daar vervolgens op in te haken.

Wil jij ook testen?
Jouw mening telt! Ben jij een kritische klant die graag met ons de nieuwste apparatuur en software updates test? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken.

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.

Ben je al lid van het klantpanel of heb je je al aangemeld via e-mail? Dan hoef je de pop-up niet nogmaals in te vullen.

Heb je nog aanvullende vragen of is er nog iets helemaal duidelijk? Laat dan even een berichtje achter.


285 Reacties

@JanAssen Een persoonlijke @mention kan helpen, maar lang niet altijd, bij langere afwezigheid, te druk met andere werkzaamheden enz. enz. enz.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Reputatie 7
@JanAssen
Het is alleen toegestaan op verzoek van een moderator een privébericht te versturen. Daarom hebben mijn collega's de optie om hen privé te benaderen uitgeschakeld, mits zij er zelf om verzoeken.

Bij mij staat hij toevallig wel aan (om verschillende redenen) en in dit geval mag jij mij een privébericht sturen. Ik zie je bericht tegemoet.

Ik wil voor de rest wel benadrukken dat het ook bij mij niet de bedoeling is om mij zonder overleg een privébericht te sturen. Ik zal niet reageren op berichten die zonder overleg worden verstuurd.

Dit doen we om te voorkomen dat de Community een "veredelde helpdesk" wordt. We zijn een klant-helpt-klant forum en willen zo veel mogelijk openbaar met jullie communiceren om ervoor te zorgen dat de antwoorden voor iedereen beschikbaar zijn.
Reputatie 1

Ik kreeg een email na aanmelding dat mijn gebruikersnaam niet bestaat hoe komt dat? Ik heb de juiste ingevuld. 

Hoi,

 

Ik heb mij net aangemeld om te testen. Specifiek voor de Ziggo Go app voor Android TV. Ik zou graag de app testen op mijn nVIDIA Shield TV Pro (2019).

 

Vriendelijke groet,

 

Iris

Reputatie 4
Badge +3

@hierisiris 

https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

 

Probeer het even via bovenstaande link

Suc6

Beste ziggo ik heb me aangemeld ik zou graag willen testen hoe de Ziggo GO functioneert op android TV met nvidia shield.

Heb me aangemeld en nooit wat weer gehoord 

Reputatie 7

Beste ziggo ik heb me aangemeld ik zou graag willen testen hoe de Ziggo GO functioneert op android TV met nvidia shield.

Hoi @Rlxd , het is al een tijdje geleden, maar ik kom graag nog even terug op je melding. Op 14 januari heb je een e-mail ontvangen dat je bent toegevoegd aan de test. Is dit allemaal gelukt? Ervaar je toch nog problemen, dan mag je ze ook mailen naar Community@ziggo.nl o.v.v. “RIxd | Android TV test”

 

Heb me aangemeld en nooit wat weer gehoord 

Hoi @KevinS , je aanmelding is goed doorgekomen op 11 januari. Je zit dus in het Ziggo klantpanel, maar er zijn sinds januari geen nieuwe testen gestart of testen uitgebreid (los van de Android TV test). Pas als we een nieuwe test starten, schrijven we ons klantpanel aan en heb je de mogelijkheid om je op te geven voor een test. Mogelijk breiden we in de toekomst één van de huidige testen uit, ook dan zullen we hiervoor ons hele klantpanel aanschrijven. 

@Anne B Ziggo en waar vind ik dit klantenpaneel terug dan?

 

Dat zie je in de info die je krijgt over een test waarvoor je je hebt ingeschreven nav een bericht over de mogelijkheid tot inschrijven. Elke test heeft een eigen besloten rubriek op de Community.

Beste ziggo ik heb me aangemeld ik zou graag willen testen hoe de Ziggo GO functioneert op android TV met nvidia shield.

Hoi @Rlxd , het is al een tijdje geleden, maar ik kom graag nog even terug op je melding. Op 14 januari heb je een e-mail ontvangen dat je bent toegevoegd aan de test. Is dit allemaal gelukt? Ervaar je toch nog problemen, dan mag je ze ook mailen naar Community@ziggo.nl o.v.v. “RIxd | Android TV test”

 

Heb me aangemeld en nooit wat weer gehoord 

Hoi @KevinS , je aanmelding is goed doorgekomen op 11 januari. Je zit dus in het Ziggo klantpanel, maar er zijn sinds januari geen nieuwe testen gestart of testen uitgebreid (los van de Android TV test). Pas als we een nieuwe test starten, schrijven we ons klantpanel aan en heb je de mogelijkheid om je op te geven voor een test. Mogelijk breiden we in de toekomst één van de huidige testen uit, ook dan zullen we hiervoor ons hele klantpanel aanschrijven. 

Inmiddels al gelukt. het bevalt prima! Ben ook nog geen fouten tegengekomen.

Heb me ook al een tijd geleden aangemeld, bog niks gehoord. 

Hoor ik na aanmeldenhiervan een bevestiging te krijgen?

Heb me ook al een tijd geleden aangemeld, nog niks gehoord. 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb me ook aangemeld, maar wat gebeurt er na een test van een product? word dat terug gestuurd of mag je het houden?

Reputatie 7

Ik heb me ook aangemeld, maar wat gebeurt er na een test van een product? word dat terug gestuurd of mag je het houden?

Een test product zal je, in de meeste gevallen, gewoon terug moeten sturen. Als je bv Ziggo GO voor Apple TV zou testen, mocht deze ooit nog komen, dan moet je natuurlijk zelf een Apple TV hebben, die krijg je dan niet! Net zoals je voor eventueel Android iets moet testen of voor bepaalde tv’s, mocht dit zo zijn. 

Graag contact opnemen met mij intern. Om deel te nemen aan de amazon fire tv stick voor ziggo go.

Reputatie 7

Graag contact opnemen met mij intern. Om deel te nemen aan de amazon fire tv stick voor ziggo go.

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.


Alleen via deze weg kan je je aanmelden!

Ik sta te trappelen om de Ziggo Go app voor Apple TV te testen. 

Ik test reeds de versie voor Android TV op de slaapkamer. 

Testen op de Apple TV 4K in de woonkamer zou het feestje compleet maken :-)

Geachte,

 

Graag wil ik laten weten dat ik erg graag meehelp/denk met het testen van een app voor zowel Apple TV als Android TV. Ja, ik weet wat een nda inhoudt en zal me er zeker aan houden.

 

(Apple TV 4k/ Sony AG9 Android TV)

Reputatie 7

Ik sta te trappelen om de Ziggo Go app voor Apple TV te testen. 

Ik test reeds de versie voor Android TV op de slaapkamer. 

Testen op de Apple TV 4K in de woonkamer zou het feestje compleet maken :-)

Voor het aanmelden van product testen van Ziggo kan je beste dit topic even doorlezen.

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

 

En onderstaande link kan je aanmelden voor de product testen

 Hier kan je opgeven

Reputatie 7

Geachte,

 

Graag wil ik laten weten dat ik erg graag meehelp/denk met het testen van een app voor zowel Apple TV als Android TV. Ja, ik weet wat een nda inhoudt en zal me er zeker aan houden.

 

(Apple TV 4k/ Sony AG9 Android TV)

Voor het aanmelden van product testen van Ziggo kan je beste dit topic even doorlezen.

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

 

En onderstaande link kan je aanmelden voor de product testen

 Hier kan je opgeven

Ik ben benaderd en heb mij aangemeld voor de Apple TV app te testen echter heb ik van de inschrijving geen bevestiging ontvangen.

Hoe kan ik zien of mijn inschrijving ontvangen is?

Reputatie 7

Ik ben benaderd en heb mij aangemeld voor de Apple TV app te testen echter heb ik van de inschrijving geen bevestiging ontvangen.

Hoe kan ik zien of mijn inschrijving ontvangen is?

Die is ontvangen, zeker als je de link nog een keer aanklikt en dan niet verder komt, dan ben je aangemeld. De mensen die mee mogen doen krijgen bericht, denk ergens deze week. Dus het is nog even in spanning afwachten :-)

Graag zou ik mij willen aan melden als tester voor de Ziggo Go App/Apple TV. Heb gelezen dat jullie hiervoor testers zoeken. Vriendelijke groet.

 

Reageer