Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

Toon eerste bericht

234 Reacties

Ik vrees dat er geen tester meer gezocht worden, maar mochten jullie iemand met een Xiaomi Mi Box S zoeken: ik kan jullie helpen 😉
Reputatie 5
Badge +3
EnergieBoy schreef:

Ik sla over... Heb geen Android TV :(
Zit eigenlijk te wachten op Apple TV, die moet er dan toch ook zo eens langzaam aankomen? Is ook best een grote speler op de markt, denk ik :)

Ik doe ook even niet mee, heb weleen K4 maar die heeft web os....
dus doen we samen even niet mee dit keer...😉
Ik zou graag mee willen testen aan de opvolger van de Horizon box in fUPC gebied.
Ook omdat ik niet echt gelukkig word van de logica van de Horizon box.
Kan ik nog meedoen?

Groet,
Arien
Reputatie 7
Badge +31
@leusdena Hier kun je je inschrijven voor het klantpanel: Klantpanel als je dat nog niet eerder hebt gedaan.

In het eerste bericht van dit topic staat o.a.:

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen?

Lees het eerste bericht even door als je dit nog niet gedaan hebt.
Reputatie 3
Badge
Kan ik me nog aanmelden voor de 4k box-test?
Reputatie 7
Badge +31
@Stemer11

Lycke van Ziggo schreef in dit topic: De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los!

Ik wil mee testen. Kan dat?
Een veel gelezen vraag is of jullie je nog kunnen aanmelden voor testen.
Momenteel zijn we niet op zoek naar nieuwe testers voor de nieuwe mediabox. .

Mocht je je willen opgeven voor testen die in de toekomst nog plaats gaan vinden, kijk dan snel in dit topic hoe.
Reputatie 3
Badge
Ik had mij al eerder aangemeld bij het klantenpanel, heb ook al met testen meegedaan, maar heb nu een 4K Tv gekocht en wilde graag weten of ze hier ook al mee testen en of de 4K mediaboxen al aan uitrol naar andere klanten van Ziggo is begonnen.
Vandaar mijn vraag.😎
Het is nog onbekend wanneer de 4K Box wordt uitgerold.
Maakt niet zo uit. Als je je 4K/UHD TV ten volle wilt gebruiken dan heb je 4K/UHD Content nodig. Andere HD of SD bronnen worden opgeschaald, wat op sommige UHD/4K TV's een aardig resultaat kan opleveren.
Die benodigde Content is er nog nauwelijks. Daar verandert een 4K Box niets aan. Waar je moet wezen is Netflix (duurste abonnement) of YouTube.
Die hebben wel wat in de aanbieding. Kan ongetwijfeld worden afgespeeld via een App op je Smart TV. Dan kun je bekijken of dit er beter uitziet. Op normale kijkafstand en een scherm kleiner dan 60", zie je het verschil overigens niet. Het menselijk oog heeft zo zijn beperkingen.
Gr Han
Ik zou graag deelnemen aan het testen voor ziggo. Ik heb al flink wat hardware van ziggo versleten en ben absoluut kritisch. Heb nu de connectbox 2 veschillende ontvangers met kaart 2 babyboxen en een xl box.
Reputatie 7
Badge +31
@Jurriaan62 Mocht je je willen opgeven voor testen die in de toekomst plaats gaan vinden, kijk dan snel in dit topic hoe.

Lycke van Ziggo schreef: Ik wil mee testen. Kan dat?
Een veel gelezen vraag is of jullie je nog kunnen aanmelden voor testen.
Momenteel zijn we niet op zoek naar nieuwe testers voor de nieuwe mediabox.
Gedaan
Ook ik heb mij zojuist aangemeld als tester.
Na een jaartje naar een andere provider te zijn gegaan, weer terug bij Ziggo.
Nu zonder (vroeger verplichte) tv decoder.

Hopelijk kan ik nog tester worden voor de Android TV en/of Apple TV App.
Of komt hij er nu snel aan voor alle klanten?

Daarnaast hoop ik op meer modem opties voor het kiezen van zowel IPv4 en IPv6 zoals bijvoorbeeld wel IPv4 port forwarding maar voor de rest voorkeur van IPv6 stack.
Hallo! Ik ben benaderd om de Android TV of Fire TV App te proberen echter bezit ik enkel Apple producten en een LG televisie. Kan ik ergens doorgeven voor welke platformen ik benaderd wil worden?
Reputatie 7
Badge +19
tschrijer schreef:

Hallo! Ik ben benaderd om de Android TV of Fire TV App te proberen echter bezit ik enkel Apple producten en een LG televisie. Kan ik ergens doorgeven voor welke platformen ik benaderd wil worden?

Zo heel vaak komt er geen nieuwe test, gewoon niet reageren als je niet mee wil/kan doen.
Heb me aangemeld. Ik zou heel erg graag de Ziggo Go willen testen op m’n Apple TV. Heb niks anders dan gezeik met m’n mediabox xl. Ben klaar met de decoder gebeuren. Iedere keer als er storing is, stream ik vanaf de Ziggo Go app naar m’n Apple TV en dat werkt nog beter dan m’n decoder. Kan niet wachten totdat ik de Ziggo Go app op m’n Apple TV heb.
Reputatie 7
Badge +15
imars schreef:

Heb me aangemeld. Ik zou heel erg graag de Ziggo Go willen testen op m’n Apple TV. Heb niks anders dan gezeik met m’n mediabox xl. Ben klaar met de decoder gebeuren. Iedere keer als er storing is, stream ik vanaf de Ziggo Go app naar m’n Apple TV en dat werkt nog beter dan m’n decoder. Kan niet wachten totdat ik de Ziggo Go app op m’n Apple TV heb.

Mocht je je willen opgeven voor testen die in de toekomst plaats gaan vinden, kijk dan snel in dit topic hoe.
Graag wil ik meedoen aan een test voor Ziggo app voor de Apple tv 4.
Reputatie 7
Badge +15
Archking schreef:

Mocht je je willen opgeven voor testen die in de toekomst plaats gaan vinden,
kijk dan snel in dit topic hoe.
xGarfieldx-Dave schreef:

Archking schreef:

Je stuurt iedere keer de link van de huidige topic 🙄
Reputatie 7
Badge +15
imars schreef:

xGarfieldx-Dave schreef:

Archking schreef:

Je stuurt iedere keer de link van de huidige topic 🙄

Ja dan kom je in het begin en daar staat deze Hier kan je opgeven als tester die staat in het begin van de uitleg
Begrijp mij niet verkeerd ik denk dat iedereen de begin post leest en zich aanmeldt en vervolgens in dit topic zijn voorkeur aangeeft. Lijkt mij inderdaad geen meerwaarde hebben dat je elke keer de link van dit eigen topic opnieuw post.
Reputatie 7
Oh ja, misschien is dit handiger:

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.

Al hoewel dit ook weer in de begin tekst staat van deze topic 😛
Reputatie 7
Badge +15
Archking schreef:

Begrijp mij niet verkeerd ik denk dat iedereen de begin post leest en zich aanmeldt en vervolgens in dit topic zijn voorkeur aangeeft. Lijkt mij inderdaad geen meerwaarde hebben dat je elke keer de link van dit eigen topic opnieuw post.

Ik begrijp je niet verkeerd, ik snap je 😉
Ik ben helemaal klaar voor 4K. Dikke 4K tv, mooie 4K reciever, flinke speakersetup. De 4K bluray films zijn geweldig om te zien; helaas blijft ziggo nu nog achter op mijn setup 😞
Goede 4K Content is, buiten Blueray, zeer beperkt beschikbaar via Ip. Dat zal nog wel aardig wat jaartjes zo blijven. Dat heeft niks met Ziggo te maken,. Ze kunnen moeilijk iets aanbieden, dat er niet is.
Netflix heeft bv wel wat bij het duurste abo, maar die is van matige kwaliteit, wegens te lage bitrate.
Een 4K-TV is gericht op een verdere toekomst, maar is gelukkig ook prima te gebruiken voor opgeschaalde SD- of HD-beelden.

Reageer