Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

Toon eerste bericht

240 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Heb je het eerste bericht gelezen in dit topic? @Hawkje
https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

Daar staat hoe je je kunt opgeven voor het klantpanel.
Heb ik net gedaan! Dank voor de tip!
Ik heb me zojuist aangemeld om producten te testen.

Ik hoop dat ik in ieder geval mag testen of UHD 4k Mediabox
of Ziggo Go voor Android TV

Heb voor beide geschikt apparatuur in huist 😉
Reputatie 4
Badge
Erg leuk om mee te kunnen werken aan de ontwikkeling van nieuwe producten. Mooie eerste ervaring tot nu toe. Hou me aanbevolen voor toekomstige tests!
Reputatie 4
Badge
Beste @Sander Ziggo ,

Een kennis van me wil zich ook graag opgeven voor het testprogramma, maar de link in dit bericht werkt helaas niet meer.

Is er nog een andere manier om dit te realiseren?

Ik kijk uit naar je reactie!
Reputatie 7
Badge +35
@M.M.M De link werkt hier nog wel, worden er op de computer waar op de link geklikt wordt blokkers gebruikt?

Dit is de link zoals hij ook gebruikt kan worden: https://d6tizftlrpuof.cloudfront.net/live/i/54eb282650e85a12532c8a38/da38801024394ba8f66b90b6172bfbe35b749eaf.html
Reputatie 4
Badge
@M.M.M De link werkt hier nog wel, worden er op de computer waar op de link geklikt wordt blokkers gebruikt?

Dit is de link zoals hij ook gebruikt kan worden: https://d6tizftlrpuof.cloudfront.net/live/i/54eb282650e85a12532c8a38/da38801024394ba8f66b90b6172bfbe35b749eaf.html

Bedankt! Werkt inderdaad goed!
Reputatie 3
Badge +2
@Be rt Hoe weet Ziggo dat ik als bestaande tester , i.v.m. aanschaf vervangende tv , nu kan meedoen aan de UHD 4k Mediabox test ?
Jij weet vast het antwoord.
Reputatie 7
Badge +35
@Cool1946 Voor zover ik weet is er geen beperking om mee te doen aan de test met de nieuwe box., maar ik weet maar heel weing.

Ik weet wel dat er altijd meer mensen willen testen dan er nodig zijn en dan is verdeling over heel Nederland een groot onderdeel van gekozen worden of niet.
Badge
Ik heb me eind augustus aangemeld, in een reactie op jullie vraag naar testers via het intranet op kantoor.
Helaas heb ik nooit iets van een reactie mogen ontvangen. En ja, ik heb mijn spam gecheckt.
Graag verneem ik hoe dat zit.
Mijn werkemail is niet meer in gebruik ( H hugowaard) maar ik heb destijds duidelijk mijn privé email adres toegevoegd. ( hetzelfde als waarmee ik hier geregistreerd ben.)

Vr. Gr., Ada
Reputatie 7
Ik heb me eind augustus aangemeld, in een reactie op jullie vraag naar testers via het intranet op kantoor.
Helaas heb ik nooit iets van een reactie mogen ontvangen. En ja, ik heb mijn spam gecheckt.
Graag verneem ik hoe dat zit.
Mijn werkemail is niet meer in gebruik ( H hugowaard) maar ik heb destijds duidelijk mijn privé email adres toegevoegd. ( hetzelfde als waarmee ik hier geregistreerd ben.)

Vr. Gr., Ada

Dan kan het zijn dat je op dit moment nog niet bent uitgenodigd voor een test. Dat kan natuurlijk ook gebeuren. Als je je inschrijft als tester wil het nog niet betekenen dat ze je ook echt uitnodigen als tester.

Geduldig afwachten tot er weer een test komt waar ze je wel voor gaan vragen.
Ik was horizon software tester ben ik dit nu nog steeds of moet ik mij opnieuw opgeven?
Reputatie 7
Ik was horizon software tester ben ik dit nu nog steeds of moet ik mij opnieuw opgeven?
Als je je eenmaal hebt aangemeld dan krijg je vanzelf bericht als ze je weer willen uitnodigen voor een nieuwe test. Mocht je geen uitnodiging krijgen dan is er, of geen test, of ze zoeken andere mensen. Geduldig wachten tot er weer een nieuwe test komt.
Waar is het afgeschermd gedeelte voor de mensen die de box testen?
Reputatie 7
Badge +24
Waar is het afgeschermd gedeelte voor de mensen die de box testen?
Als je bent uitgenodigd voor een test dan wordt er een topic aangemaakt door de Moderator die de testen begeleid. Daar kunnen alle gebruikers en testers hun feedback kwijt over een product. Bij aanmelding krijg je vanzelf als er een test gaande is een bericht dan zie je waar de afgeschermde gedeelte voor is. Elke test heeft een eigen afgeschermd gedeelte. Ik weet niet of er op dit ogenblik testen gaande zijn, en dat kan ik ook niet mededelen, dat is aan de moderators van de community forum.
Reputatie 7
Badge +35
Als het goed is heb je een mail gehad met instructies hoe informatie te delen, dat kan verschillend zijn, via enquêtes, via het forum enz.

Als je via het forum gevraagd is te reageren, dan kan dat onder het kopje van de rode pijl.

Ik krijg soms een mailtje met een onderzoek, maar via FB ziggo was mij verteld dat ik ook op de community mijn ervaringen kon delen in een afgeschermd gedeelte dus dat was wel handig maar ik zie dus niks. ik ben ingelogd met het test account.
Reputatie 7
Badge +24
Ik krijg soms een mailtje met een onderzoek, maar via FB ziggo was mij verteld dat ik ook op de community mijn ervaringen kon delen in een afgeschermd gedeelte dus dat was wel handig maar ik zie dus niks. ik ben ingelogd met het test account.
Als je niks ziet op het forum met je test account dan is er geen test gaande.

Ik krijg soms een mailtje met een onderzoek, maar via FB ziggo was mij verteld dat ik ook op de community mijn ervaringen kon delen in een afgeschermd gedeelte dus dat was wel handig maar ik zie dus niks. ik ben ingelogd met het test account.Als je niks ziet op het forum met je test account dan is er geen test gaande.

Maar ik test wel iets.... 😉
Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg soms een mailtje met een onderzoek, maar via FB ziggo was mij verteld dat ik ook op de community mijn ervaringen kon delen in een afgeschermd gedeelte dus dat was wel handig maar ik zie dus niks. ik ben ingelogd met het test account.Als je niks ziet op het forum met je test account dan is er geen test gaande.
Maar ik test wel iets.... ;)

Dan moet je even de moderator een mail sturen die de testen doet, dan komt het zekers goed.
Reputatie 7
@Rohit
Welkom op de Ziggo Community.

Je dient ten alle tijden met je eigen account in te loggen op de Ziggo Community. Jouw testaccount wordt t.z.t. gedeactiveerd. Met je eigen account blijf je altijd toegang houden tot de testpagina's en weten we jou als tester ook te identificeren.

De collega's van onze webcare afdeling (Facebook) ondersteunen geen product testen en kunnen daarom ook niet altijd het juiste antwoord geven.

Ik weet op dit moment ook niet met welke test je meedoet, daarom kan ik ook niet meer informatie hierover geven. Neem de communicatie die we met je hebben gedeeld even goed door. Daarin staat ook met wie je in contact moet komen als je onze hulp nodig hebt.
Hallo

Ik ben een Oft Tester Ziggo maar ik kan ook nergens de community vinden waar ik mijn ervaringen kan delen met andere testers in een afgeschermd gedeelte.

Wie weet waar ik ergens moet zijn????
Reputatie 7
Badge +29
@Cyber-World, zie onderstaande quote van de moderator:
Ik weet op dit moment ook niet met welke test je meedoet, daarom kan ik ook niet meer informatie hierover geven. Neem de communicatie die we met je hebben gedeeld even goed door. Daarin staat ook met wie je in contact moet komen als je onze hulp nodig hebt.
Sowieso hebben lang niet alle testers toegang tot een besloten deel op de community. Het feedback verzamelen kan ook via vragenlijsten gaan bijvoorbeeld.
Krijg ik een mail voor android tv app? Heb me aangemeld
Ik wil de Go app ook graag testen op m'n Nvidia Shield

Reageer