Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

Toon eerste bericht

252 Reacties

volgens mij kun je helaas geen post verwijderen, en alleen in het begin kun je ze eventueel aanpassen

Ik heb het gerapporteerd, het moderatieteam zal waar nodig info aanpassen/verwijderen.
Reputatie 7
Daar weet ik echt niets over en een moderator zal je ook nooit daar iets over horen zeggen. Dus afwachten ??
Reputatie 2
Daar weet ik echt niets over en een moderator zal je ook nooit daar iets over horen zeggen. Dus afwachten ??
Dat zal wel moeten ?..
Reputatie 7
Dat zal wel moeten ?..

Ik sluit me aan bij @EnergieBoy

Was heel even bezig, en voor ons is elke test uitnodiging een verrassing, wij weten dit nooit wat komen gaat.
Waar kan ik feedback geven op een testproduct? Ik zie de topic niet direct terug in het overzicht.
Reputatie 7
***bericht aangepast door moderator***
AANGEPAST

@JooTM er komt vanzelf wel een moderator langs en anders stuur me maar even een bericht dan help ik je verder.

@harmroest Dank je voor je scherpte
Reputatie 4
Badge +1
@xGarfieldx-Dave Dave, top!
Reputatie 7
@xGarfieldx-Dave Dave, ik denk dat je de link hier niet moet posten ;)
Dank je wel heb aangepast
Reputatie 7
@all,
Ik heb meerdere reacties in dit topic aangepast vanwege de gevoelige informatie die verstrekt werd.
Reputatie 7
@all,
Ik heb meerdere reacties in dit topic aangepast vanwege de gevoelige informatie die verstrekt werd.

dank je wel Serkan 👍🏻
Reputatie 7
opgelost
Reputatie 4
Badge +7
Sander,

Ik heb recent wat contact gehad met de helpdesk, en die verwezen naar de community met betrekking tot het deelnemen aan de test met de nieuwe mediabox

De Ziggo Go app is nog lang niet af, ik gebruik m veel, dus ook daar kan ik helpen.

Ik zit in de IT als techneut, ik ben na de Horizon XL wel aan een nieuwe uitdaging toe 😜.

Groet,
René

***Tekst aangepast door moderator***
Reputatie 1
voor het testen van een nieuwe tv box ben ik altijd in. Ben zelf programmeur dus technisch genoeg 😀en kritisch op mijn audio en video spullen
Reputatie 7
Badge +35
Heb je je al opgegeven voor het testpanel? @edebee

Zie 1e bericht in dit topic:

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.
Zijn er nog mensen nodig om de nieuwe mediabox te testen ?
Wil daar ontzetten graag aan mee werken.
Ik hoor graag of dat mogelijk is...

André
Reputatie 7
Badge +35
@havdveeb Heb je je al opgegeven voor het testpanel?

Zie 1e bericht in ditzelfde topic: https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174/index1.html#post252617

Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.
Heb ik.
Nu afwachten...
Wij zouden ook heel graag de nieuwe mediabox testen op onze 4k Oled tv...Ben niet zo’n fan van de Horizon (te traag, vaak opnieuw moeten opstarten...).
Heb ons aangemeld, dus we wachten af...
Ook wij willen graag de nieuwe Horizon 4 Mediabox testen i.c.m. onze UHD tv.
Onze huidige Mediabox XL werkt irritant traag, na telefonisch contact met de klantenservice hebben we een nieuwe kabel en splitter gekregen. Die hebben helaas geen verbetering opgeleverd in signaal kwaliteit (uitstekend), signaalsterkte (goed) of bedieningssnelheid in menu's, tv-gids e.d. van de Mediabox.
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe Mediabox presteert t.o.v. van de huidige, welke van begin af aan al teleurstellend is qua bediening en snelheid in vergelijking met de Mediabox die we daarvoor hadden (Cisco).
Hopelijk is de Horizon 4 weer een vooruitgang en kunnen we deze snel gaan gebruiken.
Reputatie 3
Badge +1
Wij zouden ook heel graag de nieuwe Horizon 4 willen testen. Ben heel benieuwd. Kom maar op!! 🙂
Reputatie 7
Wij zouden ook heel graag de nieuwe Horizon 4 willen testen. Ben heel benieuwd. Kom maar op!! :-)
Sterker nog, wil hem niet testen, ik wil hem gewoon in mijn kamer hebben staan en voor altijd gebruiken 🙂. Dat heb ik toch veel liever, dus kom maar op 😛
Heb je je al opgegeven voor het testpanel? @edebee

Zie 1e bericht in dit topic:

Beste Be rt,

Maanden geleden heb ik mij al eens aangemeld. Daarna moest dat blijkbaar nog twee keer ivm algemene voorwaarden etc. In augustus kreeg ik eindelijk een mail voor een specifiek(e) product/dienst. Daar heb ik uiteraard meteen op gereageerd, maar helaas ben ik wederom niet geselecteerd.

Dat is vervelend, maar ik begrijp natuurlijk ook wel dat ik dat ik zoiets niet kan afdwingen.

Wat wel uitermate bezwarend is, is dat ik onlangs geadresseerde post heb ontvangen van New Skool Media B.V. voor een abonnement op het tijdschrift FORMULE 1. In die brief wordt niet vermeld dat New Skool Media B.V. mijn gegevens van Ziggo heeft verkregen en ook in de pricacy verklaring van Ziggo voor de producttest die ik in augustus heb bevestigd wordt niet vermeld dat mijn gegevens worden doorverkocht of gebruikt voor andere doeleinden dan waarvoor ik mij heb aangemeld.

Gelet op het volgende:
  • De opmaak van de brief van New Skool Media B.V. is in precies dezelfde opmaak als de post van Ziggo (zelfs hetzelfde lettertype en dezelfde kleur oranje voor o.a. tussenkoppen);
  • Formule 1 wordt uitgezonden door Ziggo;
  • Ik in augustus de privacy verklaring moest bevestigen om kans te maken op deelname aan een nieuw(e) product/dienst;
Kan ik niet anders concluderen dat Ziggo mijn gegevens heeft gebruikt voor andere (lees: commerciële) doeleinden dan waarvoor ik mijn akkoord heb gegeven: namelijk het testen van nieuwe producten/diensten.

Graag ontvang ik een reactie van Ziggo op de volgende vraag:
  • Worden de persoonsgegevens/klantgegevens/profielen van klanten die zich aanmelden voor het testen van producten/diensten gebruikt voor andere doeleinden dan strikt noodzakelijk voor de specifieke test waarvoor klanten zich hebben aangemeld?
Ik wil ik Ziggo de mogelijkheid bieden om hierop te reageren alvorens ik eventueel mijn beklag doe bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) en de Reclame Code Commissie op grond van misleiding en het onrechtmatig verstrekken van persoonsgegevens.

Ik wil echter het volgende benadrukken: in het geval dat mijn bericht niet wordt toegelaten op dit forum (of wordt verwijderd), of indien een onbevredigend antwoord volgt, zal dit ontegenzeggelijk leiden tot een klachtprocedure bij zowel de AP, als de Reclame Code Commissie.
Vroeg pas (week geleden)of ik kon testen, neeee dat kan niet, nu lees ik overal dat ze "meer" testers zoeken 😮 nog maar eens vragen.

Ik wil ik Ziggo de mogelijkheid bieden om hierop te reageren alvorens ik eventueel mijn beklag doe bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) en de Reclame Code Commissie op grond van misleiding en het onrechtmatig verstrekken van persoonsgegevens.

Ik wil echter het volgende benadrukken: in het geval dat mijn bericht niet wordt toegelaten op dit forum (of wordt verwijderd), of indien een onbevredigend antwoord volgt, zal dit ontegenzeggelijk leiden tot een klachtprocedure bij zowel de AP, als de Reclame Code Commissie.

Dat zal wel niet gaan gebeuren, Ziggo heeft de policy om dit soort dingen te negeren en de eventuele boetes worden toch collectief door de klanten betaald!
Producten van Ziggo testen? Graag!

Reageer