Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

• 12 maart 2018
  • 285 reacties
  • 116670 keer bekeken

Toon eerste bericht

285 Reacties

Dat zie je in de info die je krijgt over een test waarvoor je je hebt ingeschreven nav een bericht over de mogelijkheid tot inschrijven. Elke test heeft een eigen besloten rubriek op de Community.

@Anne B Ziggo en waar vind ik dit klantenpaneel terug dan?

Reputatie 7

Beste ziggo ik heb me aangemeld ik zou graag willen testen hoe de Ziggo GO functioneert op android TV met nvidia shield.

Hoi @Rlxd , het is al een tijdje geleden, maar ik kom graag nog even terug op je melding. Op 14 januari heb je een e-mail ontvangen dat je bent toegevoegd aan de test. Is dit allemaal gelukt? Ervaar je toch nog problemen, dan mag je ze ook mailen naar Community@ziggo.nl o.v.v. “RIxd | Android TV test”

Heb me aangemeld en nooit wat weer gehoord 

Hoi @KevinS , je aanmelding is goed doorgekomen op 11 januari. Je zit dus in het Ziggo klantpanel, maar er zijn sinds januari geen nieuwe testen gestart of testen uitgebreid (los van de Android TV test). Pas als we een nieuwe test starten, schrijven we ons klantpanel aan en heb je de mogelijkheid om je op te geven voor een test. Mogelijk breiden we in de toekomst één van de huidige testen uit, ook dan zullen we hiervoor ons hele klantpanel aanschrijven. 

Heb me aangemeld en nooit wat weer gehoord 

Beste ziggo ik heb me aangemeld ik zou graag willen testen hoe de Ziggo GO functioneert op android TV met nvidia shield.

Reputatie 4
Badge +3

@hierisiris 

https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

Probeer het even via bovenstaande link

Suc6

Hoi,

Ik heb mij net aangemeld om te testen. Specifiek voor de Ziggo Go app voor Android TV. Ik zou graag de app testen op mijn nVIDIA Shield TV Pro (2019).

Vriendelijke groet,

Iris

Reputatie 1

Ik kreeg een email na aanmelding dat mijn gebruikersnaam niet bestaat hoe komt dat? Ik heb de juiste ingevuld. 

Reputatie 7
@JanAssen
Het is alleen toegestaan op verzoek van een moderator een privébericht te versturen. Daarom hebben mijn collega's de optie om hen privé te benaderen uitgeschakeld, mits zij er zelf om verzoeken.

Bij mij staat hij toevallig wel aan (om verschillende redenen) en in dit geval mag jij mij een privébericht sturen. Ik zie je bericht tegemoet.

Ik wil voor de rest wel benadrukken dat het ook bij mij niet de bedoeling is om mij zonder overleg een privébericht te sturen. Ik zal niet reageren op berichten die zonder overleg worden verstuurd.

Dit doen we om te voorkomen dat de Community een "veredelde helpdesk" wordt. We zijn een klant-helpt-klant forum en willen zo veel mogelijk openbaar met jullie communiceren om ervoor te zorgen dat de antwoorden voor iedereen beschikbaar zijn.
@JanAssen Een persoonlijke @mention kan helpen, maar lang niet altijd, bij langere afwezigheid, te druk met andere werkzaamheden enz. enz. enz.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Reputatie 4
Badge +2
@Serkan Ziggo Ik als tester heb een DM gedaan naar jullie webcare team via twitter, wil je mijn vraag van daaruit oppakken? Het webcare team verwijst mij naar de community maar vanwege de geheimhouding kan ik niets posten en mis ik in deze forumomgeving de mogelijkheid voor DM. (Misschien een dubbele posting maar ik weet nu hoe ik contact op kan nemen)
Reputatie 4
Badge +2
Ik als tester heb een DM gedaan naar jullie webcare team via twitter, wil je mijn vraag van daaruit oppakken? Het webcare team verwijst mij naar de community maar vanwege de geheimhouding kan ik niets posten en mis ik in deze forumomgeving de mogelijkheid voor DM.
Reputatie 7
Het is ook meer een reminder voor iedereen 🙂
Reputatie 7
@Serkan Ziggo kreeg gister al bericht van Bert zei precies zelfde, was even niet scherp, maar dank je voor het begrip zal het in geheugen zetten 😉
Reputatie 7
@Lelytown
Op dit moment zijn we nog bezig met het maken van een selectie onder alle deelnemers. We laten je snel weten of je er bij zit.

Je ontvangt in ieder geval van ons een e-mail of je bent geselecteerd voor deelname.

@Dave-
Even voor de duidelijkheid zodat er geen misverstanden over ontstaan. Het is inderdaad niet handig om een screenshot te vragen. Je bent onderdeel van het klantpanel, en bent van te voren akkoord gegaan met de NDA. Dat is ook de reden dat je een uitnodiging ontvangt. De uitnodiging is dus ook al onderdeel van je geheimhoudingsplicht 🙂.
@Lelytown meestal staat er in die mails iets als:

Uit alle aanmeldingen maken we een selectie.
Deelname aan de test kunnen we niet garanderen. We houden je op de hoogte.
Reputatie 7
Daar heb je weer een punt @Lelytown enige wat ik weet is dat er een update mail is uitgegaan. Een Moderator kan morgen even kijken voor je en dit bevestigen, dan weet je zeker of het wel een echte mail is.

Je kan wel aan de email adres zien dat deze daadwerkelijk van Ziggo is en geen spam.

Misschien helpt deze pagina Hoe herken je email van Ziggo
@Dave ...je mag het toch niet hier bekend is toch zwijgplicht?
Reputatie 7
@Lelytown kan je een screenshot plaatsen van de mail, zonder dat emailadressen bekend wordt, even wegbluren.

Er is wel een mail met Update uitgegaan van Ziggo.
Heb van de week 2 mails gekregen om 2 dingen te testen.Heb me hiervoor aangemeld.Wanneer krijg je te horen of je er bij zit of niet?.Wil ook wel graag een tester zijn:-)
Ik ga me ook eens aanmelden.
Reputatie 7
heb mail gehad zit weer in testpanel mediabox xl
In de mail staat ook dat je kan aangeven als je een Next box hebt of dat je geen zin meer hebt om testsoftware te krijgen.

Tenminste, zo stond het in mijn mail. Verwacht dat de mails het zelfde zijn 🙂
Reputatie 3
Badge +2
heb mail gehad zit weer in testpanel mediabox xl
Reputatie 7
@jethea
Voor jou zekers niet leuk dat je Extra media box xl de geest heeft gegeven en misschien dat @Sander Ziggo of collega kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen. De Next wordt langzaam uitgerold en in fase's maar ben je aan de beurt krijg je zekers reactie in de mailbox of je Spam/Ongewenste map.
Reputatie 7
had al 2 keer pm gestuurd voor testpanel omdat weer mediabox xl heb o.a ,krijg ik mail als ben toegevoegd?
Aan wie heb je de PM gestuurd en wat verwacht je van de PM.

Als je aanmeld door op de link uit het topic te klikken kan het duren voor je reactie krijgt, niet omdat ze je vergeten zijn, maar omdat het erg druk is en meer aanmeldingen zijn. Heb geduld bij een nieuwe ronde met testen wordt je als je uitgeloot bent, zeker uitgenodigd.

Reageer