Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

• 12 maart 2018
  • 285 reacties
  • 116668 keer bekeken

Toon eerste bericht

285 Reacties

@peter.s Wat is je vraag of opmerking?
Hallo @Be rt en @peter.s,
Men leest niet goed, het is de bedoeling dat aangeschreven klanten per e-mail reageren en niet binnen het topic hun persoonlijke gegevens achter laten.
@peter.s Wat is je vraag of opmerking?
Hi NN, Ik heb het hele blok gekopieerd en mijn klanten nummer er bij gevoegd. Met nog weat prive aanvulling mbt niet beschikbare tijden. Dus op alle drie de vragen accoord om mee te doenb.
Groet Chris
Hallo @Chris44,
wat is nu de vraag, je kopieert enkel de topicvraag?
Heb zojuist de mail verstuurd waarin ik mij bereid verklaard om aan de test mee te doen, in het kader van de wat "oudere" Ziggo gebruiker, want die zijn er ook genoeg.
Reputatie 7
Vond dit in mijn mailbox. Quote: Je hebt post. Serkan Ziggo heeft je namelijk een privébericht gestuurd. Reageren? Klik hier. Tot snel."
Heb meteen geklikt. Vind dan een bericht over diverse testen.
Ben natuurlijk - evenals in het verleden - gaarne bereid om mee te doen aan testen, maar vind dan in bovenstaand bericht de volgende quote: "Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen."
Waarom wordt ik dan benaderd en wordt mij verzocht om snel te reageren?
Tot slot er wordt bericht over een vragenlijst, maar waar vindt men die of de link er naar toe? Niet in bovenstaand bericht.

@emtee, we vragen je om je zo snel mogelijk aan te melden omdat we bij een eventuele werving met beperkte ruimte de mensen die zich als eerste hebben aangemeld ook de eerste kans geven. Het komt echter niet vaak voor dat we niet iedereen uitnodigen. Wat betreft je tweede vraag, de vragenlijst waar mijn collega Sander het over heeft zijn de vragen hieronder. Het zijn niet direct vragen, maar zijn verzoek is naar mijn inzicht duidelijk.

*** reactie aangepast ***
Je kan je interesse voor product testen via deze link kenbaar maken.
Hallo @emtee
Dit is de vragenlijst zoals het binnen dit topic staat:

Er is in het bericht gevraagd bovenstaande vragenlijst te kopiëren naar een te versturen e-mail en daar de vragenlijst te beantwoorden.
Achter die vragen kun je dus ja of nee invullen en een aanvulling, dat je bijvoorbeeld Ziggo Go wèl wil testen, maar géén decoders.
Duidelijk genoeg zo?

*** reactie aangepast ***
Je kan je interesse voor product testen via deze link kenbaar maken.
Reputatie 4
Badge +2
Vond dit in mijn mailbox. Quote: Je hebt post. Serkan Ziggo heeft je namelijk een privébericht gestuurd. Reageren? Klik hier. Tot snel."
Heb meteen geklikt. Vind dan een bericht over diverse testen.
Ben natuurlijk - evenals in het verleden - gaarne bereid om mee te doen aan testen, maar vind dan in bovenstaand bericht de volgende quote: "Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen."
Waarom wordt ik dan benaderd en wordt mij verzocht om snel te reageren?
Tot slot er wordt bericht over een vragenlijst, maar waar vindt men die of de link er naar toe? Niet in bovenstaand bericht.
Heb me zonet, zoals gevraagd, per e-mail aangemeld.
Ik ben benaderd door Serkan Ziggo om mee te gaan testen. Mijn interesses zijn digitale teevee en internet...

Reageer