Sticky

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

Toon eerste bericht

252 Reacties

Ik zou ook graag de nieuwe 4k mediabox willen testen op mijn LG C8 tv. Erg benieuwd wat voor verbeteringen en nieuwe functionaliteiten dit met zich mee zal brengen.
De test loopt op zijn eind. Er zijn dus geen nieuwe testers meer nodig. Er loopt inmiddels immers een pilot voor commerciele uitrol.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-softlaunch-mediabox-next-in-gang-gezet-echte-marktintroductie-later/
Reputatie 1
had meegedaan met horizonbox upc test maar met de nieuwe nextbox gemist jammer dan maar hopen op de soft launch dat ik er toch nog bij zit
Reputatie 3
Badge +1
ook weer aangemeld voor testpanel heb vanaf dinsdag weer mediabox xl met pakket alles in 1 compleet
Reputatie 7
Het komt vanzelf wel goed. Zodra het mogelijk is dan komt die vanzelf naar buiten voor iedereen. Wachten duurt altijd lang 😉
Ik hoef niet te testen, maar ik wacht met smart op de mogelijkheid dat ik in mijn slaapkamer dezelfde mogelijkheden heb als die ik in de huiskamer heb. Dus dat ik een opgenomen programma in de slaapkamer kan bekijken. De eerste werkte niet en die heb ik teruggestuurd en heb nu een Humax. Maar ik hoop nog steeds op de extra mediabox. Komt die er écht aan?
Je kunt een MBXL Extra laten vervangen door een andere, als ie niet werkt.
Of bedoel je de Next?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/specificaties/

Dat is een geheel ander kastje dan de MBXL.
Reputatie 3
Badge +1
had al 2 keer pm gestuurd voor testpanel omdat weer mediabox xl heb o.a ,krijg ik mail als ben toegevoegd?
Reputatie 6
Badge +3
@stmroozendaal Ook al zijn we hier een beetje off topic, Ik ben al een tester alleen niet van de Next, maar Ik heb dus het zelfde als jij, mijn kleine extra mediabox XL heeft 2 maanden geleden ook de geest gegeven en nu kan ik boven ook niet meer mijn opgenomen programma’s bekijken. Ik had ook de Humax terug gezet, maar die Humax neemt ook niet goed meer op, ik krijg steeds mislukte opnames.
Dus heb ik de Humax ook maar in de kast gezet, die mogen ze ook hebben, want kijken kan ik ook via de ziggo Go app met de Google Chrome cast en ik krijg zo ook een mooie Netflix en Videoland boven en dat kon ook weer niet met de Humax, wat een gedoe.
Mij was ook gezegd dat ik na het testen, ongeveer eind maart, de nieuwe mediabox zou krijgen (misschien een beetje te voorbarig en onterecht door een wat onwetende helpdesk medewerker) maar helaas, ik ben nog steeds geen Next rijker.
Voor beneden heb ik geen haast hoor, daar heb ik nu echt een heel mooi beeld, alleen heb ik daar wel zo nu en dan een enkele keer even een stotter of kleine bevriezing, maar daar kan ik nog wel mee leven als het niet gekker wordt......
Dus inderdaad we wachten geduldig af. Ik ga nu mijn opgenomen programma’s beneden maar afkijken want je weet maar nooit, stel de Next komt toch binnenkort, dan ben ben ik mijn opnames ook weer kwijt....... Ha,ha, het is ook altijd wat.......Vol verwachting klopt ons hart........
Reputatie 3
Badge +1
had al 2 keer pm gestuurd voor testpanel omdat weer mediabox xl heb o.a ,krijg ik mail als ben toegevoegd?
bericht 21 dagen geleden geplaats en nog steeds geen reaktie pffff?????
Reputatie 7
Badge +26
Aan wie heb je de PM gestuurd en wat verwacht je van de PM.

Als je aanmeld door op de link uit het topic te klikken kan het duren voor je reactie krijgt, niet omdat ze je vergeten zijn, maar omdat het erg druk is en meer aanmeldingen zijn. Heb geduld bij een nieuwe ronde met testen wordt je als je uitgeloot bent, zeker uitgenodigd.
Reputatie 7
Badge +26
@jethea
Voor jou zekers niet leuk dat je Extra media box xl de geest heeft gegeven en misschien dat @Sander Ziggo of collega kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen. De Next wordt langzaam uitgerold en in fase's maar ben je aan de beurt krijg je zekers reactie in de mailbox of je Spam/Ongewenste map.
Reputatie 3
Badge +1
heb mail gehad zit weer in testpanel mediabox xl
Reputatie 7
heb mail gehad zit weer in testpanel mediabox xl
In de mail staat ook dat je kan aangeven als je een Next box hebt of dat je geen zin meer hebt om testsoftware te krijgen.

Tenminste, zo stond het in mijn mail. Verwacht dat de mails het zelfde zijn 🙂
Ik ga me ook eens aanmelden.
Heb van de week 2 mails gekregen om 2 dingen te testen.Heb me hiervoor aangemeld.Wanneer krijg je te horen of je er bij zit of niet?.Wil ook wel graag een tester zijn:-)
Reputatie 7
Badge +26
@Lelytown kan je een screenshot plaatsen van de mail, zonder dat emailadressen bekend wordt, even wegbluren.

Er is wel een mail met Update uitgegaan van Ziggo.
@Dave ...je mag het toch niet hier bekend is toch zwijgplicht?
Reputatie 7
Badge +26
Daar heb je weer een punt @Lelytown enige wat ik weet is dat er een update mail is uitgegaan. Een Moderator kan morgen even kijken voor je en dit bevestigen, dan weet je zeker of het wel een echte mail is.

Je kan wel aan de email adres zien dat deze daadwerkelijk van Ziggo is en geen spam.

Misschien helpt deze pagina Hoe herken je email van Ziggo
Reputatie 7
Badge +35
@Lelytown meestal staat er in die mails iets als:

Uit alle aanmeldingen maken we een selectie.
Deelname aan de test kunnen we niet garanderen. We houden je op de hoogte.
Reputatie 7
@Lelytown
Op dit moment zijn we nog bezig met het maken van een selectie onder alle deelnemers. We laten je snel weten of je er bij zit.

Je ontvangt in ieder geval van ons een e-mail of je bent geselecteerd voor deelname.

@Dave-
Even voor de duidelijkheid zodat er geen misverstanden over ontstaan. Het is inderdaad niet handig om een screenshot te vragen. Je bent onderdeel van het klantpanel, en bent van te voren akkoord gegaan met de NDA. Dat is ook de reden dat je een uitnodiging ontvangt. De uitnodiging is dus ook al onderdeel van je geheimhoudingsplicht 🙂.
Reputatie 7
Badge +26
@Serkan Ziggo kreeg gister al bericht van Bert zei precies zelfde, was even niet scherp, maar dank je voor het begrip zal het in geheugen zetten 😉
Reputatie 7
Het is ook meer een reminder voor iedereen 🙂
Reputatie 3
Badge
Ik als tester heb een DM gedaan naar jullie webcare team via twitter, wil je mijn vraag van daaruit oppakken? Het webcare team verwijst mij naar de community maar vanwege de geheimhouding kan ik niets posten en mis ik in deze forumomgeving de mogelijkheid voor DM.
Reputatie 3
Badge
@Serkan Ziggo Ik als tester heb een DM gedaan naar jullie webcare team via twitter, wil je mijn vraag van daaruit oppakken? Het webcare team verwijst mij naar de community maar vanwege de geheimhouding kan ik niets posten en mis ik in deze forumomgeving de mogelijkheid voor DM. (Misschien een dubbele posting maar ik weet nu hoe ik contact op kan nemen)

Reageer