Ziggo Mediabox Next met 4k testen

• 8 april 2019
  • 30 Reacties
  • 4389x Bekeken

Toon eerste bericht

30 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Zo kan je het ook zien, ik lachte om de omschrijving XL en XXL vond hem wel grappig bekeken en ja Windmolens blijft een discussie dat is zekers ik snap je helemaal 😉
Reputatie 3
Badge +1
@SteveFJR gefeliciteerd je bent geselecteerd, iedereen krijgt een mailtje, spannend en net na het weekend komt je Media Box Next je kant op. Dat wordt kruisjes zetten of de spanning van je afbijten 😉
🤐🤤🙄
Reputatie 3
Badge +1
Krijg je als je in Noord Brabant woont, deze bijlage kreeg ik net binnen!!!!!!!!!!
Even voor de duidelijkheid, deze bijlage kreeg ik binnen op een Home Theater site, iaw niet voor mijzelf, woon niet in Brabant, ik in de buurt van Rotjeknor. Sorry voor het misleiden😥
Reputatie 7
Badge +19
Zo kan je het ook zien, ik lachte om de omschrijving XL en XXL vond hem wel grappig bekeken en ja Windmolens blijft een discussie dat is zekers ik snap je helemaal 😉

Ben je mal. Ze planten ze maar hoor! Wij willen geen Next, dus hebben we meer stroom nodig. En daar de nieuwe XXL alleen nog op groene stroom loopt moet je wat... 😉

99 molens totaal, en dat worden echte reuzen! Nu maar hopen dat het niet ineens jarenlang windstil word... Maar dan zetten we er wel een paar grote ventilatoren tegenaan 😂
Reputatie 7
Badge +26

Krijg je als je in Noord Brabant woont, deze bijlage kreeg ik net binnen!!!!!!!!!!Even voor de duidelijkheid, deze bijlage kreeg ik binnen op een Home Theater site, iaw niet voor mijzelf, woon niet in Brabant, ik in de buurt van Rotjeknor. Sorry voor het misleiden😥

Oke kan gebeuren, dacht je bent de gelukkige maar iedereen bij Ziggo krijgt een bericht als je kan omruilen. Als je klant bent dan krijg je deze vanzelf in je mailbox.

Reageer