Ziggo GO op Android TV

• 28 november 2019
  • 83 Reacties
  • 16311x Bekeken

Reputatie 7

Wanneer komt de Ziggo GO app voor Android TV? We zien deze vraag steeds vaker terugkomen en dat is begrijpelijk. Enige tijd geleden lieten we al weten dat de app wordt getest. Waarom duurt het dan zo lang en wat speelt er? Dat leggen we graag in dit topic aan je uit. Voor de mensen die niet meer kunnen wachten hebben we goed nieuws. Je kan je nu namelijk aanmelden als tester voor deze app! 

Waarom is het testen van Ziggo GO op Android TV nog steeds niet afgerond?

De app wordt al een tijdje getest en we ontvangen al veel positieve feedback van onze testers. De test zal pas afgerond zijn als deze voor alle klanten met verschillende abonnementsvormen en functionaliteiten goed werkt. Ook werken we op dit moment aan een volledig content aanbod voor deze dienst (samen met onze contentpartners). 

Ik heb de app zelf al online gevonden, kan ik die gebruiken?
Het is ons ook niet ontgaan, op internet is een niet officieel installatiebestand (APK) van deze app te downloaden. Wij raden het gebruik hiervan strikt af, het gaat hier om een niet officiële Ziggo variant die Ziggo daarom niet ondersteunt. 

Ik wil graag meedoen aan de Android TV test

Lijkt het je leuk om mee te doen aan de test van Android TV? Volg de onderstaande stappen en geef je op. Maar let op, vol = vol

1. Voor deelname aan testen moet je je eerst opgeven voor het Ziggo klantpanel. Dit kun je doen via dit aanmeldformulier Heb je dit al gedaan? Dan kun je verder met stap 2.
2. Je kunt je aanmelding voor de Android TV test afronden op met dit aanmeldformulier .  Controleer het Google Play Store e-mailadres wat je hierin invult zorgvuldig, anders dan krijg je geen toegang tot de app.

Heb je verder nog vragen? Laat het dan gerust weten in dit topic. 

83 Reacties

Badge

En dan nu de vraag natuurlijk wanneer komt de Apple TV app …..

Logisch dat je deze vraag stelt @pgovers. Ook de Apple TV App staat bij ons op de planning. Hoe, wat en wanneer daar is op dit moment nog geen informatie over. Een concreet antwoord op je vraag moet ik je dan ook schuldig blijven. Zodra er meer bekend is over de Apple TV App, dan laten wij dat hier zeker weten! Je kunt dan een vergelijkbaar topic verwachten. :blush:

Reputatie 5
Badge +1

Hoi @Anne B Ziggo ,

Ben al testers op nvidia shield.

Heb hier 2x fire stick 4k

Kan dat gaan testen en naast nvidia shield zetten.

En mooi vergelijken. 

Wat ik nu begrijp komt Amazon naar Nederland. 

Ziggo met firetv fire stick 4k abonnement?

Kocht ze in Duitsland met black friday deal.

Heb me aangemeld voor de test met fire stick.

Heb 2 fire stick op mijn Amazon account  dat is geen probleem? 

Hey @Chaydee

Toevallig zie ik dat je deze vragen ook hebt gesteld in de testgroep! Leuk dat je ons helpt testen. :blush:  @Anne B Ziggo heeft je in de testgroep al voorzien van antwoord op deze vragen. 

Laat maar komen kan ik hem direct op mijn nieuwe tv uitproberen

Ik heb me ook aangemeld... Ik hen op mijn vakantie huisje in Duitsland ook Android tv en ben benieuwd of het daar ook werkt... scheelt weer een abbonement op de schotel

Aangemeld… ben benieuwd! :wink:

Reputatie 1

Eh, ik heb me ondertussen 2x eerder aangemeld maar nooit iets van gehoord… En nu kun je je WEER aanmelden? Waarom krijgen eerdere aanmeldingen niet een bericht dat ze mee kunnen doen?

En ja, alles netjes ingevuld en met een android tv…

Maar ok, goed nieuws I guess dat er nog steeds iets loopt in ieder geval.

Reputatie 6
Badge +8

Ziggo breidt test Android TV uit: zo kan je jezelf aanmelden

"... Ziggo is al langere tijd bezig met een interne test van de Ziggo GO-app voor Android TV. Deze test gaat het kabelbedrijf verder uitbreiden... De komst van de Ziggo GO-app voor Android TV lijkt weer een stap dichterbij gekomen te zijn. De interne test – die inmiddels al meer dan een jaar duurt – wordt verder uitgebreid. Dit betekent dat een grotere groep klanten van het kabelbedrijf toegang tot de app krijgt...”

Ps. Bump up.

Ben benieuwd :) Hopelijk mag mee ik mee testen.

Reputatie 7

Eh, ik heb me ondertussen 2x eerder aangemeld maar nooit iets van gehoord… En nu kun je je WEER aanmelden? Waarom krijgen eerdere aanmeldingen niet een bericht dat ze mee kunnen doen?

En ja, alles netjes ingevuld en met een android tv…

Maar ok, goed nieuws I guess dat er nog steeds iets loopt in ieder geval.

Hoi @dagrim1 , ik heb even tussen de nieuwe aanmeldingen gekeken en zie jouw aanmelding er niet tussen. Ik stuur je zo even een privébericht om dat verder te bespreken. Het kan zijn dat je aanmelding niet goed doorkomt vanwege bepaalde ad-blockers/scriptblockers. 

Ik heb mij ook aangemeld gisteren. Ik ben ook heel benieuwd wanneer ik iets ga horen. Ik kijk er naar uit om de app te gaan testen. 

Reputatie 3

@Anne B Ziggo , ik hoop dat mijn aanmelding ook aangekomen is. Heb ik gisteravond ingediend.

Ik heb mij zojuist aangemeld, hopelijk kan ik mee testen. Ben benieuwd en goede ontwikkeling dit.

Ik had mij ook al eerder aangemeld en nooit iets gehoord. Eerder vandaag maar weer aangemeld, ik hoop nu wel iets te horen.

Ik heb mij ook aangemeld, ben benieuwd naar

Eens kijken of Ziggo deze systeembeheer gaat selecteren 🙈

Ook ik had mij al eerder aangemeld maar nooit een uitnodiging ontvangen.
Kijk hier al zo lang naar uit voor mijn android tv, nu gebruik ik een slome ci+ module en bel wel toe aan verbeterd tv kijken.

Ik ben ook zeer benieuwd, ook al een keer aangemeld en niks gehoord, zou zeer graag willen testen op mijn Sony android tv

Ook hier al een eerdere poging gedaan zonder reactie. Ben benieuwd...

Reputatie 1

@Anne B Ziggo Dank voor je reactie in ieder geval, maar ik heb nog niet op deze gereageerd…

Ik had me 4 maanden geleden aangemeld, vervolgens een week of 3-4 geleden nog een keer toen (volgens mij beide keren na een pm te hebben gekregen dat ik me aan kon melden).

Registratie doorlopen en me ook met mijn android tv aangemeld (daar ook bevestiging van gekregen), maar daarna stilte.

Vandaar dat ik een beetje skeptisch ben zeg maar, op dit testproces/aanmelden en op de hele app na alle ellende en (gebrek aan) communicatie daar omheen.

Hoelang duurt het voordat je de aanmelding wordt goedgekeurd?

Is de app ook te testen op een Chromecast?

AppleTV! De YT app draait ook zoveel beter op AppleTV als op de Next terwijl ze voor het grootste gedeelte er hetzelfde uitzien, wat is het verschil tussen deze 2 kastjes ? Processor/Soc, geheugen OS etc vergeleken ?

Aangemeld! Ik heb twee android tv devices dus hoop dat ik mee mag doen! 😊

Reageer