louitje4ever

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

xi media box s

ik heb een lg oled tv met web os. het is dus niet mogelijk om de ziggo go app rechtstreeks op mijn tv te instaleren. is het inmiddels mogelijk om via de xiomi media box s de ziggo go app te instaleren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Espada

Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

De Ziggo app voor Androidtv installeren op de Xiaomi Mibox S is geen probleem. De app is intussen al enige tijd uit de testfase en vrij toegankelijk via de Google playstore / Amazon store voor iedereen met een geschikt apparaat. Gebruik dit zelf op een Xiaomi Mibox S en op een Amazon Firestick 4K naar volle tevredenheid.

 

Werkt top ?? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @louitje4ever 
Ik denk niet dat het al mogelijk is want dan had het hier wel online gestaan. Lees aub deze topic even goed door, wat je misschien al hebt gedaan, en dan ben je op de hoogte. Als er veranderingen zijn en/of meerdere boxen die het gaan doorvoeren, dan zullen ze dat ook wel melden op deze topic: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/vanaf-nu-beschikbaar-ziggo-go-beta-app-voor-apple-tv-android-...

Espada

Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

De Ziggo app voor Androidtv installeren op de Xiaomi Mibox S is geen probleem. De app is intussen al enige tijd uit de testfase en vrij toegankelijk via de Google playstore / Amazon store voor iedereen met een geschikt apparaat. Gebruik dit zelf op een Xiaomi Mibox S en op een Amazon Firestick 4K naar volle tevredenheid.

 

Werkt top ?? 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Bedankt voor je info @Espada !

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @louitje4ever en welkom op de Community,

Goed dat je deze vraag hier stelt! Zoals de hier aanwezige experts al aangeven is de Ziggo Go app inmiddels voor iedereen beschikbaar om te downloaden en installeren op Android Tv boxen, Android TV's, Amazon Firestick TV en Apple TV.
Via de link die @EnergieBoy doorgeeft lees je hierover meer info. Je kan via de Play Store van de Xiaomi Mediabox S de Ziggo Go app zoeken en installeren. Laat het maar weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen je hier anders graag weer verder. 

Uitgelicht topic