Beantwoord

Test Android TV

• 16 januari 2019
  • 81 Reacties
  • 11087x Bekeken

Toon eerste bericht

81 Reacties

@van Inkel , @Nico87 , ik heb jullie beide een privébericht gestuurd. Jullie hadden nog geen toegang tot de besloten groep omdat je pas gisteren een Community gebruikersnaam hebt aangemaakt en we eerder dus niet je toegang konden geven tot de besloten groep voor de test. Let ook op de e-mailcommunicatie die je ontvangt waarin stond aangegeven wat je kon doen als je nog geen toegang had. 

Ik kan er ook niet bij?

Hoi @MrAbdel , in de e-mail die je hebt ontvangen is aangegeven wat je kunt doen als je nog geen toegang hebt. 

Kun je mij die toegang nu ook geven?

Ik heb me eind december ook aangemeld volgens de instructies, maar vervolgens niets gehoord.

Zou ik ook mee mogen doen op mijn Nvdia Shield TV (2019)?

@Anne B Ziggo Ik woon niet in het verzorgingsgebied van Ziggo maar ik begrijp dat jullie ook aan het testen zijn met de app om een volledig content te kunnen aanbieden. Heb nu Canal Digitaal maar zou ook wel via ziggo willen kijken op de smarttv. Is dit mogelijk om dat te testen? Heb me ook aangemeld via de link voor de app en zou graag aan de test meedoen.

Could I also get access to the Android TV beta app? 

@abuommak Heb je je al opgegeven voor het Klantpanel?

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

“Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan enz. enz. enz.”

@abuommak Heb je je al opgegeven voor het Klantpanel?

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

“Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan enz. enz. enz.”

I have already signed up, I guess all I can do now is just wait, thanks! 

Reageer