Beantwoord

Ondersteuning Android tv

• 23 september 2019
  • 34 Reacties
  • 8375x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

34 Reacties

Reputatie 7

@G-Member

De Horizon GO app waar je naar refereert is niet van Ziggo, maar van een andere dochteronderneming van Liberty Global. Deze is ook nog eens een aangepaste/getweakte versie van de Horizon GO app om het werkend te krijgen. Wij weten niet wat er inhoudelijk in de app zit verstopt en kunnen dan ook geen garantie bieden op:

• De werking van het product
  • Of jullie gegevens wel veilig zijn
  • We bieden geen support aan voor een app dat niet door ons is ontwikkeld

De vrij technische gebruiker weet natuurlijk van zichzelf dat hij/zij een app download dat niet is ontwikkeld door Ziggo en hier geen ondersteuning voor zal krijgen. Maar wat als tante Sjaan om de hoek, waar haar neefje de app voor heeft geïnstalleerd, contact opneemt met Ziggo omdat ze verwacht dat wij haar gaan helpen? Dan moeten wij een nee verkopen, waar tante Sjaan ook niet blij van wordt. :wink:

***Off-topic bericht aangepast door moderator***

Reputatie 2

Sorry Serkan, hier ga je de mist in.... 

De Horizono go heeft dezelfde structuur als de Ziggo go app. Hierdoor weten de tweakers ook dondersgoed dat Ziggo deze app niet kan blijven blokkeren, de blokkade die erop gezet is ook echt amateuristisch opgezet.

En jij weet heel goed dat Liberty echt wel een veilige app op de markt hebben gezet, de privacywet is niet alleen in NL van toepassing. 

***Off-topic bericht aangepast door moderator***

Reputatie 7

@G-Member 

En jij weet heel goed dat Liberty echt wel een veilige app op de markt hebben gezet, de privacywet is niet alleen in NL van toepassing. 

De app is getweaked om het werkend te krijgen in Nederland. En dat is niet door Liberty Global gedaan maar door een individueel persoon die vervolgens de link online heeft geplaatst. Zie het Tweakers artikel van destijds

Het testen is nog in volle gang. Wij zijn zelf bezig met het ontwikkelen van het product en ik hoop dat we jullie zo snel mogelijk blij kunnen maken met het uitbrengen van de app. Ik moet jullie alleen nog om wat geduld blijven vragen. Als ik goed nieuws heb, dan ben ik de eerste die staat te popelen om het met jullie te delen.

Off-topic: Verder wil ik iedereen vragen in dit topic ook on-topic te blijven. Check voor de zekerheid onze huisregels nog even 🙂.   

Reputatie 2

De Horizon go app is helemaal niet "getweaked" 

De regio is aangepast welke is overgenomen uit de Ziggo app. Maar goed ik wil hier helemaal niet verder op ingaan. 

Want dit staat los van het topic, ik vraag me alleen nu wel af welke bottlenecks jullie nog ondervinden in de testfase van de app. 

De enige bottleneck die ze hebben, is dat ze door hebben dat ze veel te laat en te lang zijn doorgegaan met de ontwikkeling van hun stiefkindje met de naam Mediabox Next. En nu willen ze graag over de rug van hun klanten nog weer iets terug halen aan inkomsten. Aan de ontwikkeling en het uitgeven van de app voor de android tv wordt niets verdient door Ziggo.

Reputatie 7
Badge +35

Bert, moet je maar eens proberen als tester. Dan kom je er wel achter hoe leuk de moderators dat van Ziggo vinden. Ze zorgen er voor dat je geen gebruik meer van hun diensten kunt maken.

Dat doe ik al jaren als tester en ook op het openbare forum..

Edit na verdere lezing van dit topic:
Ik beëindig onze discussie mijnerzijds, omdat ik niet weet wie je werkelijk bent en wat je werkelijke intenties zijn.

Reputatie 2

Ik persoonlijk zou al tevreden zijn als Ziggo hier gewoon af en toe een update geeft over de stand van het testen , laten weten wat de vooruitgang is. Waar men nog tegenaan loopt etc. Ik denk dat juist dit forum veel input en advies kan geven.

Maar vooralsnog krijg ik de indruk dat Ziggo android tv (en Apple) helemaal niet interessant vinden. En dat is jammer, men wil ontzorgt worden, zo ik ook.... Betaal genoeg aan abbonementskosten en heb een dure tv met tal van functies die ik graag wil benutten, ik wil geen Nextbox, bedrading, afstandsbedieningen etc.

Ik wil compact alles in 1....en het kan ook. 

Die app had al jaren geleden getest moeten worden, met de komst van android tv.