Bas.G

Level 3
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

Horizon 4 en Ziggo Go testen

Beste,

Gisteren is er een aankondiging geweest dat volgend jaar de nieuwe Horizon 4 box komt met 4k en HDR ondersteuning:
https://tweakers.net/nieuws/143563/ziggo-klanten-krijgen-volgend-jaar-mediabox-met-4k-en-hdr-ondersteuning.html

Een quote uit het artikel:
In zijn aankondiging zegt Liberty Global dat de Horizon 4 naar 'een selecte groep klanten' in Nederland komt de komende maanden. Later zouden meer mensen de nieuwe mediabox moeten krijgen. Welke klanten het kastje ontvangen en wanneer precies, is nog niet duidelijk.

Hoe kunnen we zorgen dat we hiervoor in aanmerking komen? Zelf heb ik mij al aangemeld voor alle producttesten van Ziggo m.b.t. tv kijken.
Zou hier toch wel graag mee willen testen, ditzelfde geldt voor de Apple TV app.
Ik heb hier alles klaar voor 4k en HDR (tv, versterker, apple tv 4k) dus kan alles feilloos testen. Zo zullen er hier wel meer aanwezig zijn.

Mochten jullie dus nog mensen nodig hebben dan bied ik mij hierbij vrijwillig aan.

Mvg,
Bas
13 Reacties 13
gjkooijman

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Same here. Ik heb een 4K Sony Android TV staan en meerdere Sonos apparaten en een Xbox One, dus deze nieuwe mediabox zou er perfect bij passen!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Voor product testen kan je even dit topic Product Testen doorlezen en dan kan je via deze Link opgeven voor de testen. Let wel dat er veel aanmeldingen zijn en je krijgt vanzelf bericht als je wordt uitgelood.
heuvela

Level 6
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
en hier nog een met een Samsung 4K Ultra HD TV ,onkyo home cinema surround set, ik zou graag testen kijk er nu al naar uit zeker F1 in 4k klasse Ziggo
emielm

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ons ook aangemeld om te testen op Samsung 4K UHD TV met SONOS Surround systeem. Hoop dat we tot de gelukkige eerste testgroep mogen horen! :grinning:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ook ik als jarenlang klant van Ziggo zou zeer graag deze Horizon 4 box testen.

Dus ben benieuwd of we als vaste klanten gehoord worden.
John M.

Level 7
  • 166Posts
  • 2Oplossingen
  • 50Likes
Ik zou mezelf ook graag willen aanmelden als testen van deze box. Na het lezen gisteren van het nieuws op Tweakers ben ik erg nieuwsgierig geworden.
Zou een uitkomst zijn dat opgenomen programma's in de cloud terecht komen ipv op een harde schijf in de box. Als je box defect raakt en je krijgt een nieuwe toegestuurd, ben je de opnames kwijt....

Daarnaast ook zeer benieuwd naar de kwaliteit met de 4K beelden.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

Tekst op bovenstaande website:

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.
John M.

Level 7
  • 166Posts
  • 2Oplossingen
  • 50Likes
Be rt wrote:
https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

Tekst op bovenstaande website:

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen? Vul dan de pop-up in die naar voren komt op deze pagina. Komt de pop-up niet naar voren? Klik dan hier.


Bert je reactie heb ik elders inderdaad ook al gelezen.
Ik wilde enkel mijn nieuwsgierigheid kenbaar maken.

Ik vraag me wel al wat de criteria is voor Ziggo om als tester in aanmerking te komen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
jrmetz "Ik vraag me wel al wat de criteria is voor Ziggo om als tester in aanmerking te komen. "

b.v.: locatie, verdeling over het land of regio, wat voor apparatuur heb je al in huis voor het testen van software, firmware, hardware zoals modems en/of mediaboxen enz. enz. enz,
Wat wil Ziggo aan hardware testen in kleine regio of grote of heel het land met hoeveel testers.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi iedereen, leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de nieuwe mediabox! Ik snap dat je de nieuwe mediabox graag thuis wilt, zeker wanneer je televisie hier ook al klaar voor is. Op dit moment hebben we genoeg testers. Je kan je, zoals Be rt al aangeeft, altijd aanmelden voor ons klantpanel. Op die manier houden we je op de hoogte van toekomstige producttesten.
heuvela

Level 6
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Marianne Ziggo wrote:
Hi iedereen, leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de nieuwe mediabox! Ik snap dat je de nieuwe mediabox graag thuis wilt, zeker wanneer je televisie hier ook al klaar voor is. Op dit moment hebben we genoeg testers. Je kan je, zoals Be rt al aangeeft, altijd aanmelden voor ons klantpanel. Op die manier houden we je op de hoogte van toekomstige producttesten.

en Marianne Ziggo kan je misschien ook een tipje van de sluier lichten wanneer we ze dan als "gewone" gebruikers kunnen verwachten......
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Daar is nog niets over bekend, heuvela.
Herald1973

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet wachten tot het moment dat ik deze haperende, stroom vretende digitale dure kostganger van een Mediabox XL de deur mag wijzen in ruil voor een elegante, slanke, zo licht als een veertje, energie zuinige én feilloos werkende 4K Horizon Mediabox Xl...?

Uitgelicht topic