Bericht op Community verwijderd i.v.m. NDA

  • 15 januari 2018
  • 146 reacties
  • 5486 keer bekeken


Toon eerste bericht

146 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
😏😉
En nu ben ik benieuwd op verdere redacties hierop.


Ik ook. Maar het is in ieder geval prettig dat via de 2 eerder gegeven links naar het gebruikersforum iedereen kan lezen wat @Jantje51 afgelopen nacht heeft geschreven.
Ik snap op zich wel dat de Ziggo medewerkers niet blij zijn met de inhoud van zijn stuk, maar een forum toont pas echt zijn kracht wanneer gefundeerde kritiek wordt geaccepteerd en niet met de nodige struisvogelpolitiek wordt weg gecensureerd. Wat dat betreft heeft het Ziggo Community vandaag naar mijn mening een heel slechte beurt gemaakt. Het is de weg van de minste weerstand die ik helaas regelmatig heb ervaren op het Ziggo Gebruikersforum, maar hier op het community niet had verwacht.
Reputatie 7
Badge +6
😏😉
En nu ben ik benieuwd op verdere redacties hierop.
Reputatie 7
Badge +4
Ik was de hele dag van huis. Vanmorgen vroeg postte ik een positieve reactie op de analyse van @Jantje51 en nu merk ik, mede vanwege een aantal berichten die overdag zijn geplaatst, dat zijn bericht is verwijderd! Hier snap ik werkelijk geen hout van! Verschijnt er in dit topic een naar mijn mening allerbeste analyse over de problemen met de beeldkwaliteit van de Next, dan wordt dit zonder verdere toelichting door de moderators gecensureerd.

Graag zie ik een nadere toelichting tegemoet waarom het bericht van @Jantje51 is verwijderd. Dat is op dit moment toch wel het minste waarop de forumleden recht hebben.

Edit.
Exact dezelfde analyse staat nota bene al 2 maanden ongecensureerd op Ziggo Gebruikersforum!
Reputatie 7
Badge +6
https://ziggoforum.nl/topics/dit-mochten-mensen-op-de-ziggo-community-niet-lezen.93037/
Deze Han....😏🤔
je bedoelt dus dit:
https://ziggoforum.nl/topics/mediabox-next-deel-3.92885/page-2
Dat is 'm niet.
Welke wel?
Linkje graag.
niet mogelijk via tv, staat in het topic ; mediabox Next Deel3
Linkje graag.
Kan iemand nu eindelijk eens vertellen wat er in het bericht van Jantje51 stond?
Zo wordt het wel heel erg een incrowd gebeuren (lezers vs niet lezers van het bericht).
Ik wil ook kunnen beoordelen of Ziggo hier een steek liet vallen door het item te verwijderen.
En ik wil de moderatoren (@Anne H Ziggo en anderen) oproepen het bericht hier weer te geven onder weglating van de tekst waar blijkbaar bezwaar tegen bestaat.

het bericht heeft jantje51 is nu te lezen in het ziggo gebruikers forum
Er zijn twee kampen. Klanten die het beeld mooi vinden en klanten die het beeld te slecht vinden.
Het heeft geen zin elkaar te gaan overtuigen over smaak.

Het is hier goed vastgesteld dat de Next vreemde dingen doet met het beeld die je uit moet kunnen zetten, als je dat wilt. Dat is een feit.

Ik ben daar principieel sterk voor. Ik wil dat zelf kunnen bepalen.
Op de bank staat de huidige aanpak mijn kijkervaring niet in de weg.
Dat vind ik niet interessant om te weten.

De reaktie van @Jantje51 was relevant en m.i. geen schending van een NDA, vind ik.
Dit raakt aan de beperking van free speach in de Community.
Dat bevalt me niet zo & heb daarom een klacht ingediend bij de Mods.
Voor wat het waard is.
Reputatie 6
Badge +1
Kan iemand nu eindelijk eens vertellen wat er in het bericht van Jantje51 stond?
Zo wordt het wel heel erg een incrowd gebeuren (lezers vs niet lezers van het bericht).
Ik wil ook kunnen beoordelen of Ziggo hier een steek liet vallen door het item te verwijderen.
En ik wil de moderatoren (@Anne H Ziggo en anderen) oproepen het bericht hier weer te geven onder weglating van de tekst waar blijkbaar bezwaar tegen bestaat.
Het lijkt er op dat Ziggo deze box te snel in de markt heeft gezet om de concurrentie voor te blijven. En middels sw updates de zaak wil rechttrekken.

Spijker op zijn kop

Op mijn bericht zal weer kritiek komen van ziggo en/of ziggofans dat het allemaal niet klopt maar daar ga ik dus niet meer op in.

Nou ik ben het volledig met je vorige bericht eens, ik heb het net zo ervaren. Ik ben zelfs een keer gebeld door Ziggo met het verzoek of ik wat positiever wou zijn, nou daar was ik dus heel snel klaar mee...

Ik had het bericht van @Jantje51 ook vanmorgen gelezen en snap echt niet waarom die verwijderd is, er stond na mijn mening niks verkeerds in zijn bericht...
Op mijn bericht zal weer kritiek komen van ziggo en/of ziggofans dat het allemaal niet klopt maar daar ga ik dus niet meer op in.
Reputatie 6
Badge +2
Het wordt geloof ik steeds erger. Als kritische testers de mond gesnoerd wordt omdat ze een probleem willen aankaarten, wat is dan de hele reden van de testfase?
Ik snap dat dit onder een NDA valt en dat je hiermee niet naar buiten komt. Maar ik verwacht wel van Ziggo dat ze wat doen met deze feedback van testers, zowel positief als negatief. Het lijkt er op dat Ziggo deze box te snel in de markt heeft gezet om de concurrentie voor te blijven. En middels sw updates de zaak wil rechttrekken.
Echter zijn hier veel klanten de dupe van en als deze dit kenbaar maken bij de klantenservice krijgen ze een antwoord als "probleem is onbekend " of "wacht maar op een goede update" .
Waneer deze update dan te verwachten is wordt er nooit bij gezegd.
En dat is de reden waarom ze mij dreigden uit de test te gooien als ik negatieve feedback bleef geven.

Ik heb daarom zelf besloten om nooit meer iets te testen voor Ziggo want er wordt meer naar testers geluisterd die alleen maar positief zijn over de box en updates.
En zeker toen het over de slechte beeldkwaliteit ging.

Wel nog laatst 7 keer het formulier ingevuld want ik had 2 augustus een mail gekregen of ik weer wilde testen, maar werd niet toegelaten in de test, ze hadden mijn aanmelding niet ontvangen zei 'ziggo' Ik wilde gewoon weten of ze mij weer zouden toelaten in de test maar zoals ik al vermoedde NIET dus. 7 dagen achter elkaar het formulier ingevuld en dan geen aanmelding ontvangen?

Ik moet er wel bij zeggen dat het een 'Super goed werkende Box is' maar dat heeft ziggo zelf al laten weten in dit forum.🤔😏
Reputatie 6
Badge +2
Maar het kan toch niet zo zijn dat Ziggo alle kritische posts gaat verwijderen. Daar is deze community en met name dit topic toch voor bedoeld om je issues kenbaar te maken.
Ala je alleen maar positieve reacties mag plaatsen zonder dat deze verwijderd worden is deze community een wassen neus. Ik snap best dat bepaalde opmerkingen niet goed vallen bij de moderators maar is het dan niet beter om de discussie aan te gaan i.p.v. prompt te verwijderen?
Reputatie 6
Badge +2
Zou iemand dan kunnen herhalen wat @jantje51 dan had gepost.
Ik heb dit helaas niet gelezen en kan het inderdaad ook niet terug vinden.
Was dit bericht dan zo schokkend dat het gelijk verwijderd moest worden door de Ziggoboys?
Verwijderen kan Jan zelf niet. Niemand kan een eigen bericht verwijderen. Het is door een Mod gedaan.
Daar ga ik protest tegen aantekenen, omdat de inhoud van het bericht daar naar mijn smaak geen aanleiding toe gaf.
Zal wel niet veel helpen.


Zal zeker niet helpen. Wat een bende bij Ziggo.
In het vervolg maar een screenshot maken zodat het elders gebruikt kan worden.
Ik weet nog wel een paar plekken waar berichten niet verwijderd worden. 😉
Verwijderen kan Jan zelf niet. Niemand kan een eigen bericht verwijderen. Het is door een Mod gedaan.
Daar ga ik protest tegen aantekenen, omdat de inhoud van het bericht daar naar mijn smaak geen aanleiding toe gaf.
Zal wel niet veel helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Ziggo zal van mening zijn dat zijn bericht onder de nda valt. Jammer, was een prima berichten en ipv met Jantje in discussie te gaan als ze het er niet mee eens zijn kiezen ze ervoor om het te verwijderen. Dan zal Jantje wel de vinger op de zere plek hebben gelegd. Of Jantje heeft zelf zijn bericht verwijderd maar dat zou mij verbazen.
ps: waren ze maar zo snel met het oplossen van de kritische punten als met het verwijderen van Posts.
Dat bericht van @Jantje51 is blijkbaar weer verwijderd . Ik vind het iig niet terug.
Is dus weer iets wat de klant niet mag weten, maar gelukkig weet ik al genoeg.
Reputatie 7
Badge +4
@Jantje51

Prima analyse over de mankementen in de beeldkwaliteit van de Next! Ik zou het zelf niet beter hebben kunnen verwoorden, hoewel de door jou feiloos blootgelegde feiten in feite te triest zijn voor woorden.

Reageer