Beantwoord

4k media box in 2019?

Ik ben meer dan klaar voor een 4k media box asjeblief! Ik heb een mooie 4K TV en gebruik al 2 jaar het volledige Ziggo pakket (TV met premium zenders plus internt 400/40 en telefoon). Zet mij als het kan op de lijst van beta-testers voor de nieuwe box...
icon

Best beantwoord door Steefb 30 december 2018, 11:18

https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

En wat willen jullie zien dan, 4K content is er niet of nauwelijks , bij de satelliet iets meer en via netflix en dergelijke gaat het ook zonder die box.

Bekijk origineel

25 Reacties

Ik weet niet eens hoe lang ik al lid ben, ik wil ook graag de 4K box testen met mijn nieuwe televisie 😊
Ook ik zou dit product graag testen op onze Sony 4k tv!
Ik wil ook graag tester worden na al de problemen wat ik heb gehad
Reputatie 7
Badge +17
https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

En wat willen jullie zien dan, 4K content is er niet of nauwelijks , bij de satelliet iets meer en via netflix en dergelijke gaat het ook zonder die box.
Ik wil graag tester worden
ik ben der ook klaar voor.
wacht al even, ben al bijna 1.5 jaar op de hoogte dat hij eraan komt.
past mooi bij de Q LED tv.
programma,s komen vanzelf
Reputatie 4
Badge +5
Er wordt ook al getest met 8K. De fabrikanten van TV's brengen continue nieuwe technieken uit om de verkoop te stimuleren. Echter de diverse zenders lopen op dat gebied hopeloos achter, zodat het feitelijk zinloos is om een apparaat aan te schaffen dat deze techniek ondersteunt.
Zoals @Steefb al aangeeft zijn kwa zenders de mogelijkheden zeer beperkt.
Reputatie 7
Badge +11
Je kan in dit topic - De Nieuwe Mediabox Discussie uitgebreid praten en schrijven zodat alles in 1 topic blijft.

In dit topic Ziggo Producttesten kan je uitgebreid lezen hoe het in zijn werk gaat en je kan je ook opgeven door hier te klikken en de popup in te vullen.

Let wel dat er voor nu voldoende testers zijn en er voorlopig nog geen nieuwe testen zijn gestart. Je krijgt vanzelf een uitnodiging als je bij de testgroep wordt toegevoegd.
We zijn al heel wat jaren klant bij ziggo en ook ik zou graag de k4 box willen testen,
Ben altijd nieuwsgierig en benieuwd naar nieuwe mogelijkheden wat de toekomst brengt van tv kijken
Reputatie 7
Badge +11
Patrick Ziggo Go schreef:

We zijn al heel wat jaren klant bij ziggo en ook ik zou graag de k4 box willen testen,
Ben altijd nieuwsgierig en benieuwd naar nieuwe mogelijkheden wat de toekomst brengt van tv kijken

Gewoon bovenstaand bericht het topic even doornemen daarna de pop-up link invullen en wie weet kom je bij de groep.
Wat ik gister begreep van Ziggo.
is dat de testfase is afgerond??
Reputatie 4
Badge +3
Kacey schreef:

Wat ik gister begreep van Ziggo.
is dat de testfase is afgerond??

Eh... nee. Ik test zelf en de test loopt gewoon nog.

Groeten, Christiaan
pvanosta schreef:

Ik ben meer dan klaar voor een 4k media box asjeblief! Ik heb een mooie 4K TV en gebruik al 2 jaar het volledige Ziggo pakket (TV met premium zenders plus internt 400/40 en telefoon). Zet mij als het kan op de lijst van beta-testers voor de nieuwe box...

"Er is een content in 4k" bla bla bla

Dat is dan meer een probleem bij Ziggo dan bij de beschikbaarheid van een box. GB en Duitsland hebben al geruime tijd 4k uitzendingen. Zelfs al krijg ik het eerste jaar enkel Formule 1 en Netflix in 4K, dan is het toch nog de moeite waard. Japan begint stilaan 8K uit te zenden. Wordt het niet stilaan tijd dat een rijk en technologisch gevorderd land als Nederland de marktleiders vervoegt?
Zeg @Huizinga
Mondje dicht.
Han
Reputatie 4
Badge +3
hanh schreef:

Zeg @Huizinga
Mondje dicht.
Han

Ik had het al gezien en inderdaad wijselijk mijn mond gehouden. Goed hè? Hahahaha!

Groeten, Christiaan
Misschien kunnen hanh en huizinga de geheime grap delen met de rest van de klas?
Reputatie 7
Badge +31
@pvanosta

De clou van de grap is dat iedereen die test een geheimhouding heeft getekend.

Maar wil je tot het klantpanel toetreden?

Wat houdt het klantpanel in?
Naast je reguliere abonnement krijg je in de meeste gevallen een extra modem of mediabox die getest dient te worden. Vervolgens willen we natuurlijk graag van je weten hoe het apparaat werkt en wat er beter kan. Zo stomen we samen alle producten klaar zodat iedereen er gebruik van kan maken. Kortweg noemen we dit de producttesten.

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen?

Lees deze pagina en geef je op: Ziggo producttesten: Hoe werkt het?
Reputatie 6
@pvanosta Je hebt toch een 4K TV? Ik neem aan dat daarin een DVB-C tuner en CI+ slot zit, dus vraag een CI+ module aan bij Ziggo en je hebt effectief hetzelfde. Vooralsnog zijn er echter geen 4K TV kanalen bij Ziggo in het DVB-C signaal aanwezig. De meeste smart TV's komen tegenwoordig ook met een Netflix app, dus zal de fabrikant er ook voor gezorgd hebben dat die Netflix app 4K content ondersteunt.
Hopelijk dat ze voor het F1 seizoen klaar zijn met testen en die boxen gaan uitleveren.
Films doe ik tot die tijd wel met Plex en stream ik naar de Oled via plex-app werkt ook perfect met 2160p waanzinnig mooi beeld.

Mocht het niet op tijd klaar zijn maar een F1 stream abo afnemen mochten die 4k gaan leveren.
Daarbij wil ik ook nog aantekenen dat ik liever had dat alle providers verplicht werden hardware specs vrijgeven zodat klanten zelf alles zouden kunnen aanschaffen zelfs modems voor wie dat wil en kan natuurlijk .😜
Ik heb vorige week contact gehad met Ziggo. Mijn mediabox staat op de slaapkamer en maakt veel lawaai, zelfs in de Eco stand. Heb tijdje terug al een nieuwe gehad, zelfde probleem. Beneden heb ik een Ci+ module dus vandaar dat de mediabox boven staat. De dame aan de telefoon vertelde dat het pas eind 2019 gaat worden......
Reputatie 4
Badge +3
Daantje21 schreef:

Ik heb vorige week contact gehad met Ziggo. Mijn mediabox staat op de slaapkamer en maakt veel lawaai, zelfs in de Eco stand. Heb tijdje terug al een nieuwe gehad, zelfde probleem. Beneden heb ik een Ci+ module dus vandaar dat de mediabox boven staat. De dame aan de telefoon vertelde dat het pas eind 2019 gaat worden......

Het is nog een beetje gissen maar ik verwacht eind dit kwartaal of begin 2e kwartaal...

Groeten, Christiaan
Dan hoop ik dat jij gelijk hebt en niet die dame van ziggo 😉
Reputatie 2
Badge
Wachten duurt lang ,laat maar gouw komen de nieuwe mediabox .
Zusje telenet in Begie is wat opener over de plannen met de 4k box.
Was gepland voor Q1, maar is uitgesteld naar Q2/Q3.
UPC in Zwitserland heeft 'm al in 2018 beperkt uitgerold bij het duurste abo.
Ziggo zwijgt.
Gr Han
Reputatie 2
Badge +1
ja en ik ben er klaar MEE MET HORIZON.
Krijgt weer zijn periodieke kuren lang met opstarten lang met zender verwisselen heeft de hik met geluid vooral als de reclame begint/eindigt stopt beeld en geluid .wordt echt zo moe van dat apparaat.
Dus kom maar op met die 4k box

Reageer