Gesloten Sticky Vraag

Testers gezocht: Nieuwe firmware Ubee EVW3226

Reputatie 4
Hallo iedereen,

Heb jij een Ubee EVW3226 modem? Dan hebben we goed nieuws! Binnenkort starten we met een test voor het Ubee EVW3226 modem.

Met deze test willen we nieuwe firmware voor de Ubee EVW3226 modem testen. Deze nieuwe firmware bevat meerdere verbeteringen en bugfixes. Voordat we deze firmware voor iedereen beschikbaar maken, willen we dit uiteraard graag met jullie testen.

Weet je niet zeker welk modem je hebt? Hieronder zie je een afbeelding van de Ubee EVW3226.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Laat dan een reactie achter in dit topic! Wij zorgen ervoor dat we z.s.m. contact met jullie opnemen zodra we de test starten.

Vragen?
Als je vragen hebt over dit project, kun je deze stellen in dit topic.

44 Reacties

Wat willen juliie testen (mijne staat in bridged modus)?
Ik wil hem best testen !
Laat maar weten wat er dan getest moet worden.
Reputatie 3
Badge +8
@Serkan Ziggo
Als deze in bridge mag blijven functioneren zou ik wel willen mee doen.

Ik blijf hem voor de komende paar maanden gebruiken.
Reputatie 4
Goedemorgen allen,

Alvast bedankt voor jullie reacties en aanmeldingen.

@Gusto,
We gaan de nieuwe firmware voor de Ubee EVW3226 testen. Er zijn een aantal bugfixxes die zijn verholpen.

@Jonathan-458 en @Gusto,
Het modem kan gewoon in bridge mode getest worden 🙂! Kan ik jullie aanmelden?
Reputatie 3
Badge +8
@Serkan Ziggo
Cool, dan mag het.
Prima hoor test het maar
Serkan Ziggo,

prima meld me maar aan. 🙂
Ik wil wel meedoen met de test.
Graag zou ik mee testen aannemende dat de stabiliteit gewaarborgd blijft 😉
Badge
Ik doe mee (ook in bridge). Geven jullie even aan wanneer de test firmware wordt verspreid?
Badge
@Serkan Ziggo ik doe ook mee 🙂 Mits de stabiliteit die ik nu heb gewaarborgd blijft 😉
Reputatie 4
Badge +10
JOHANCLAUS schreef:

Graag zou ik mee testen aannemende dat de stabiliteit gewaarborgd blijft ;-)

Geen schijn van kans op garantie van stabiliteit, bij een test is de garantie tot het eind van je UTP kabel.😱
Im. Your man, doe graag mee 😉
Reputatie 4
@JOHANCLAUS en @marcelloch,

Graag zou ik mee testen aannemende dat de stabiliteit gewaarborgd blijft

Dan zijn jullie misschien niet de juiste kandidaten die we zoeken. We willen juist met deze test eventuele "kronkels" opsporen zodat we dit kunnen verhelpen. Natuurlijk kunnen we je wel gewoon terugzetten naar de originele firmware wanneer je dit verzoekt en we laten je niet met problemen zitten als je dat niet wilt. De vraag is echter of jullie er ook voor open staan dat er problemen kunnen ontstaan, en deze actief met ons gaat delen zodat we de problemen kunnen verhelpen, voordat we de firmware officieel uitrollen.

Alvast bedankt en ik zie jullie reactie tegemoet.

@Gusto,
Kan ik je aanmelden voor de test? Aangezien we het ook in bridge mode willen/kunnen testen.
ja geen probleem, echter bridge mode voor mij lastig vanwege eigen configuratie, en draaien eigen plex server. mocht dit zeker problemen geven, kan ik me beter afmelden.
maart wil graag ter dienst zijn, om verbeteringen te krijgen in mijn verbinding.
Badge
@Serkan Ziggo doe mij toch maar toevoegen als tester, als trouwe ziggoklant mag ik toch wel op ondersteuning rekenen mocht het onverhoopt toch mislopen 😉
Reputatie 4
@JOHANCLAUS,
Prima, ik meld je aan 🙂!

ja geen probleem, echter bridge mode voor mij lastig vanwege eigen configuratie, en draaien eigen plex server.

Als je modem in bridge mode staat, veranderd er toch verder niets in je eigen configuratie?

@marcelloch,
Ik noteer je op de testerslijst.

Leuk dat jullie alsnog mee willen doen 🙂!
Badge
@Serkan ZiggoIk heb nog eens gekeken, op mijn modem staat EVW3200, geldt die test dan wel voor mij? #dtv?
Testen maar hoor
Ik wil wel mee doen hoor.
Ik wil ook wel meedoen.
Serkan Ziggo schreef:

@JOHANCLAUS en @marcelloch,

Graag zou ik mee testen aannemende dat de stabiliteit gewaarborgd blijft

Dan zijn jullie misschien niet de juiste kandidaten die we zoeken. We willen juist met deze test eventuele "kronkels" opsporen zodat we dit kunnen verhelpen. Natuurlijk kunnen we je wel gewoon terugzetten naar de originele firmware wanneer je dit verzoekt en we laten je niet met problemen zitten als je dat niet wilt. De vraag is echter of jullie er ook voor open staan dat er problemen kunnen ontstaan, en deze actief met ons gaat delen zodat we de problemen kunnen verhelpen, voordat we de firmware officieel uitrollen.

Alvast bedankt en ik zie jullie reactie tegemoet.

@Gusto,
Kan ik je aanmelden voor de test? Aangezien we het ook in bridge mode willen/kunnen testen.

Ik had al gemeld dat je mij mocht aanmelden. 😉
Reputatie 4
@Hans1610 en @Niels87,
Jullie hebben beide een ander Ubee modem, namelijk de Ubee 321B en dat is niet hetzelfde modem als op het plaatje. Ik kan jullie niet mee laten testen.

@marcelloch,
Mag ik van jou een privébericht ontvangen met je adresgegevens? Dan kijk ik even na of jij het geschikte modem hebt.
Badge
@Serkan Ziggo you've got mail!
Ik zou ook wel mee willen testen.
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics