Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik vind het persoonlijk een gemiste kans dat de mini niet met de LG magic remote te bedienen is. Daarnaast mist er een knop op de afstandsbediening voor ...
Ik heb sinds gisteren een nieuwe LG OLED 48" C25 en een mini Next van Ziggo draaien. Alles doet het prima, maar heb nu weer 2 afstand-bedieningen waar ik...
Aflopen jaar was ik voor het eerst klant en had ik als introductie korting naast de eerste 6 maanden voor de helft van de prijs ook 12 maanden ESPN compl...
Sinds zaterdag 5 oktober 16:30 uur krijg ik foutmelding: "Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de contentaanbieder vanaf dit IP netwerk...........
We krijgen de foutcode CS2400 bij Viaplay en we willen toch heel graag Liverpool kijken. Kan nergens vinden hoe ik het van mijn pc of telefoon kan doorsc...
Beste community!Sinds kort hebben we een nieuwe thermostaat (met handige app om die te bedienen). Maar helaas deze thermostaat herkent/ziet ons wifi-netw...
Momenteel heb ik het 1000 mb abonnement Ik heb 1 bekabelde wifi smartpod , 2 draadloze boven en dat resulteert in de snelheid zoals op de afbeelding te z...
Sinds gisteren heb ik problemen met de Next mini. Hij blijft opnieuw opstarten en voordat ik maar een knop of iets kan indrukken kan ik al niet meer verd...
Ik heb laatst seizoen 1 van Yellowjackets op de Next Mini gekeken, dat werd aangeboden bij Movies & Series. Seizoen 2 werd ook aangeboden, maar na het ki...
GoedeavondIk heb een nieuwe telefoon een samsung galaxy s23 fe. Nu heb ik of geen wifi of ik ben wel verbonden maar geen internet.Dit probleem heb ik all...